-
Poslednjih 5 pesama
- Zdravko Čolić - Zvao sam je Emili
- Oliver Dragojević - Vjeruj mi
- Željko Samardžić - U ime ljubavi
- Galija - Kotor
- Neki To Vole Vruće - Kakva noć
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoDomaće Ferero Kuglice
Kolač koji je idealno rešenje za slavsko posluženje, iznenadne goste, ali i hladne zimske večeri koje provodimo ispred televizora.
-
ZdravljeU koje vreme u toku dana je najbolje da vežbamo?
Redovna fizička aktivnost važna je za naše blagostanje i zdravlje. Ipak, pitanje koje se često postavlja odnosi se na vreme koje je najpogodnije za ove aktivnosti.
Rotkvice i zdravlje: Pune su vitamina i mineralaIako nisu najčešći izbor kada je reč o salati ili dodatku jelima dobro je da znate da su rotkvice izuzetno zdrave.
-
PutovanjaMaldivi: Raj na zemlji i priroda koja fascinira
Ova ostrvska država obiluje bogatstvom biljnog i životinjskog sveta, što je čini izuzetno privlačnom destinacijom. Monsunska sezona traje od maja do oktobra, sa većom verovatnoćom za kišu i višom vlažnošću vazduha. Ipak, uzmite u obzir da cene smeštaja mogu da budu znatno niže tokom ovog perioda, pa ukoliko tražite povoljniju opciju, možda će vam odgovarati da sada rezervišete Maldive.
Briž i Gent: Skrivni dragulji BelgijeOba grada nude jedinstvene doživljaje, od romantične atmosfere Briža do živopisne istorije i umetnosti u Gentu.
-
PreporučujemoSmesa koja topi masnoću: Očistite rernu za čas
Rerna je definitivno jedno od najomraženijih mesta za čišćenje i deluje nam da je rešavanje problem masnoće koja se posle jednog korišćenja već nakupi izuzetno komplikovano.
Kako da uklonite tvrdokorne mrlje sa posuđa? Jedno voće može da pomogneDruštvene mreže mogu da budu veoma korisne, posebno kada želimo da otkrijemo i podelimo trikove za brzo i efikasno čišćenje.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.30 117.12 117.94 CHF 118.57 119.40 120.24 USD 107.46 108.22 108.97
-
Play media day: Vedran Vereš o odnosima Televizije i online medija
Play Media Day 02 će predstaviti zanimljivu temu TV vs. Digital - prava istina, 19. maja na tvrđavi Kastel. Vedran Vereš, Client Service direktor U.M. Universal McCann Zagreb i Universal Media Ljubljana, prisutnima će otkriti šta nam TV i online mediji komuniciraju od podataka kada žele prodati svoj medij, odnosno kada tvrde da je njihov medij bolji od onog drugog.
09-03-2017 | 14:28 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Play Team PR: Play Media Day 02 promo
Vedran Vereš će nam otkriti šta je posebno važno za oglašivače kod odabira medija i kako zapravo stoje stvari u odnosu televizije i digitalnih medija.Vedran Vereš je rođen u Varaždinu, dok je Ekonomski fakultet završio u Zagrebu, smjer Marketing. Od 2004. godine bavi se medijskim strategijama, planiranjem i zakupom medija na strani medijske agencije, gdje je imao priliku sarađivati s najvećim oglašivačima na hrvatskom tržištu iz različitih kategorija i osmišljavati strategije, te provoditi nagrađivane medijske kampanje. Od 2014 - 2016. godine radi na Nova TV, gdje vodi odjel istraživanja, zatim prihvata novu poziciju Client Service Direktora U.M. Universal McCanna Zagreb i Universal Media Ljubljana (I&F McCann grupa). Svoje znanje i iskustvo predstaviće kroz temu, koja je aktuelna i posebno zanimljiva kompanijama i njihovim marketing službama, koje ulažu godišnja sredstva u medijsko oglašavanje.
Ne propustite kotizacije po promotivnim cijenama od 95 eura do 15. marta, dok najbrži studenti koji obave registraciju imaju mogućnost da kotizacije obezbijede po povoljnijoj cijeni od 25 eura. Play Media Day 02 se održava 19. maja u renoviranoj Kamenoj kući na tvrđavi Kastel u Banjaluci, kao i prostoru oko objekta. Detalje o kotizacijama možete pronaći putem stranice www.playmediaday.com, a detaljna uputstva o načinu uplate svi zainteresovani će dobiti nakon što obave proces registracije.
-
Pročitajte i...Dan nauke: Konferencija o klimatskim promenama
Ovogodišnji nacionalni Dan nauke, 10. jul, obeležiće konferencija koju Centar za promociju nauke organizuje u Narodnoj skupštini, a čije su centralne teme klimatske promene, kvalitet vode i vazduha i obnovljivi izvori energije.
Digital Day 2019: Kako verujete panelistima Digital Day-a?Konferencija se ove godine održava pod sloganom How do you trust?, terajući nas sve da preispitamo kako (i kome) poklanjamo svoje poverenje.
Play Media Day 03: Više od 500 učesnikaRegionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03, okupio je 8. juna u Banjaluci, više od 500 predstavnika medija, kompanija, kreativnih agencija, institucija, ali i mnogobrojnih studenata, koji su u Muzeju savremene umjetnosti RS pratili predavanja, radionice i panele, više od 30 svetskih, regionalnih i domaćih stručnjaka.
Počeo treći Play Media Day u BanjaluciRegionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03 počeo je danas u Banjaluci u Muzeju savremene umjetnosti RS. Oko 500 regionalnih i domaćih učesnika, kao i više od 30 predavača i panelista prisutno je na ovom događaju, koji se već mesecima s nestrpljenjem očekuje.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: