-
Poslednjih 5 pesama
- Nina Badrić - Ja za ljubav neću moliti
- Djordje Balašević - Još jedna pesma o maloj garavoj
- Oliver Dragojević - Teško te zaboravljam
- Plavi orkestar - Ako su to samo bile laži
- Aleksandra Radović - Ne Zaklinjem Se Na Ljubav
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoRuska salata sa pršutom
Ruska salata tradicionalno se priprema za praznike, a nekada nije loše eksperimentisati sa ukusima i probati malo drugačije varijante jela koja su nam poznata. Ako volite eksperimente u kuhinji, slobodno dodajte pršutu u poznatu salatu.
-
ZdravljeAko brinete o zdravlju smanjite unos soli: Ova količina je dozvoljena na dnevnom nivou
Prema Svetskoj zdravstvenoj organizaciji, hipertenzija je vodeći faktor rizika za kardiovaskularne bolesti i smrtnost.
Ubrzajte metabolizam uz dva začina koja možete da dodate u kafuNajveći broj ljudi započinje dan uz ovaj popularan napitak. Uz dva začina ne samo što možete da obogatite ukus kafe, već možete i da ubrzate vaš metabolizam.
-
PutovanjaSejšeli: Oaza prirodnih čuda u Indijskom okeanu
Mnogobrojni ljubitelji prirode, egzotike, predivnih plaža i tirkiznog mora sigurno su već posetili Sejšele. Oni koji još uvek nisu imali priliku da vide ovo čarobno mesto u ovom tekstu će samo pronaći dodatne razloge da ga posete.
Izletnički vodič za Prvi Maj; Beograd i okolina BeogradaAko živite u Beogradu, a nemate nikakav plan za praznik koji se bliži, ovaj vodič sigurno može da vam pomogne pri izboru savršene lokacije. S druge strane Beograd, ali i okolina Beograda mogu dosta toga da ponude ako dolazite iz drugog kraja zemlje.
-
PreporučujemoSačuvajte svežinu i hrskavost zelene salate
Da li se i vama desilo da vam zelena salata istruli posle samo dva dana? To će se verovatno desiti ako je ne skladištite pravilno. Uz trik koji vam predstavljamo, a za koji su vam potrebni samo papirni ubrusi salata može da ostane sveža i do pet dana.
Vratite nakitu sjaj: Srebro se najlakše čisti baš ovakoMnogi od nas nakit nose svakodnevno, a čini se da je zaista mali procenat onih koji nakit redovno čiste I održavaju.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.29 117.11 117.93 CHF 119.14 119.98 120.82 USD 108.60 109.37 110.13
-
Digital Day 2019: Kako verujete panelistima Digital Day-a?
Konferencija se ove godine održava pod sloganom How do you trust?, terajući nas sve da preispitamo kako (i kome) poklanjamo svoje poverenje.
08-05-2019 | 14:46 | Autor/Izvor: Naxi media-Digital Day PR
Foto: Bigstock-Chinnapong
Digital Day 2019. se održava 16. i 17. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu u Beogradu, karte su još uvek u prodaji i do svoje možete doći putem sajta konferencije www.digitalday.rs.
Kao što već znate, na ovogodišnju konferenciju između ostalih, stižu i superstar govornici kao što je Mark de Bruijn VP Marketing for Customer Experience @SAP, Brian Morrissey Editor In-Chief @DigiDay, Zach Pentel Global Director - Brand Strategy @Spotify, Brian Braiker Editor @AdAge, Chapin Clark Executive VP @R/GA, Edward Cotton Brand Strategy Consultant i Former CSO @BSSP, Steve Dool Head of Community Partnerships @Depop i Ana Anđelić Executive Brand Consultant @David Yurman, koja se našla i na Forbes CMO NEXT 2018. listi.
A sada imamo i potvrđen spisak glavnih panela i panelista koji nas očekuju na ovogodišnjem izdanju najbitnije digital konferencije u regionu:
“How do you trust media?” glavno je pitanje i naziv Media panela koji će moderirati Milan Kovačević Adriatic Region Manager @Gemius Serbia a na kom će učestvovati vodeći stručnjaci regionalnih medijskih kompanija: Zoran Turković COO @24 Sata (Styria Media Group), Jasmina Koprivica CEO @Telegraf.rs, Aleksandar Petković Media Solutions Director @AMG/Mondo Inc i Predrag Kurčubić Managing Director @IPSOS Strategic Marketing. Kako i da li verujemo medijima u dobu digitala? Šta su uopšte mediji za mlađu publiku - da li su to tradicionalni mediji na koje prvo pomisli(te) ili su za njih oni već izjednačeni sa social media poljem? Šta su “fake news”, umemo li da ih razlikujemo i cenimo li “trusted information”? Pridružite nam se u JDP-u i pomozite da dođemo do odgovora na neka od ovih pitanja.
"How do you trust your digital media mix?" ime je Online Media Mix panela na kom će fokus biti na pitanjima kao što su: Da li je opcija u kojoj imamo dva dominantna igrača na globalnom tržištu digital oglašivača - Google i Facebook, dobra ili poboljšanje leži u većem diverzitetu? Da li se uopšte može verovati u svoj digital game plan ako je polje rada ovako kontrolisano? Saznaćemo kako digital mix današnjice vide vodeći regionalni stručnjaci: Sanja Lalević Cvetković Facebook Lead Serbia @Httpool, Dragana Marković Deputy Managing Director @Drive, Marija Joksimović Head of Digital @GroupM, Vera Radanović Head of Digital @Media House i Momčilo Radovanović Agency Development Manager @Google, dok će moderator panela biti Igor Černiševski Head of Digital @Direct Media United Solutions.
“How do you trust agencies?” ime je Agency panela na kom će učestvovati vodeći menadžeri lokalnih agencija. Stručnjaci koji poseduju zavidno iskustvo i znanje iz domena advertajzinga i client - agency odnosa popeće se na binu beogradskog JDP-a u cilju pronalaska odgovora na pitanja kao što su: Ukoliko kompanija zaista želi da unapredi svoje poslovanje da li je jedna agencija dovoljna? Da li je client - agency odnos prešao više u partnerstvo, i šta nam to donosi? Odgovornost poverenja moraju nositi obe strane - to je nešto oko čega se svi naši panelisti slažu, a koje su tačke na kojima se mimoilaze i zašto reći će vam upravo Anđelko Trpković CEO @Publicis One MMS Communications, Jovan Stojanović Managing Director @Direct Media United Solutions, Relja Jović Digital COO @McCann Adriatic pod moderatorskom palicom Igora Žeželja, Managing Directora @Wireless Media.
Pored ovih, očekuju vas i paneli na temama GDPR-a, AI-a, contenta i Omnichannel iskustva, stoga požurite po svoju Digital Day kartu!
O IAB Serbia:
Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe.
IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou.
-
Pročitajte i...Izazovi kreativne industrije: Prepoznati i podržati domaće muzičko stvaralaštvo
Najveći izazov za kreativne industrije u Srbiji jeste promeniti odnos javnosti i institucija prema intelektualnom vlasništvu, procesima kreativnog rada i dosega uloženog truda u društvu, ali i uvođenje politika koje će podržati razvoj i samoodrživost domaćeg stvaralaštva, kao i položaj i status samostalnih umetnika, zaključak je panela „Domaće muzičko stvaralaštvo“ koji je održan u Privrednoj komori Srbije (PКS), u organizaciji Udruženja za kreativnu industriju.
Geopolitika u digitalno doba - može li Srbija da iskoristi šansu?Privredna komora Srbije i kompanija Ringier Axel Springer organizuju Blic panel Geopolitika u digitalno doba - može li Srbija da iskoristi šansu?, koji će se održati 3. marta 2020. godine u 12h, u Konferencijskom centru hotela Gorski na Kopaoniku.
Dan nauke: Konferencija o klimatskim promenamaOvogodišnji nacionalni Dan nauke, 10. jul, obeležiće konferencija koju Centar za promociju nauke organizuje u Narodnoj skupštini, a čije su centralne teme klimatske promene, kvalitet vode i vazduha i obnovljivi izvori energije.
Otvorena peta konferencija #Digital2018Peta regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima Digital 2018, u organizaciji kompanije Color Media Communications, otvorena je u četvrtak, 6. septembra, u prepunoj sali hotela Metropol u Beogradu.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: