-
Poslednjih 5 pesama
- Željko Joksimović - Ledja o ledja
- Bajaga - Dobro jutro
- Tutti Frutti Band - Stvari lagane
- Tony Cetinski - Ko da je sudbina htjela
- Zana - Nisam, Nisam
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Krem torta sa bananama i malinama
Ova torta je lagana i sočna i savršeno će se uklopiti u prolećnu atmosferu i toplije dane koji nam stižu...
-
Zdravlje
Šta se dešava s vašim telom kada ne unosite dovoljno vode?
Ako vas ovo što ćete pročitati ne natera da posegnete za čašom vode, ne znamo šta hoće. Ispostavilo se da gotovo dve trećine ljudi ne pije dovoljno vode, a sve one šoljice čaja i piva koje konzumiramo zapravo čine više štete nego koristi.
Pet znakova da unosite previše šećera
Teško je zamisliti život bez šećera. Ali koliko je previše? Američko udruženje za srce preporučuje da žene ne unose više od šest kašičica šećera dnevno, dok je za muškarce granica devet kašičica. To znači najviše 25–36 grama ili oko 100–150 kalorija šećera dnevno. Svetska zdravstvena organizacija (WHO) savetuje da se unos ograniči na 50 grama, a idealno ne više od 25 grama dnevno.
-
Putovanja
Produženi vikend: Četiri mesta koja bi trebalo da posetite u Srbiji
U potrazi za avanturom često biramo destinacije van naše zemlje, dok mnoga mesta koja su nam blizu ostaju nedovoljno istražena... Savršen odmor moguće je organizovati samo ako se malo udaljite od grada ili posetite deo države u koji nikad niste kročili.
Najglamurozniji gradovi Evrope prema novoj studiji
Pilates studiji, spa centri i saloni lepote – ovi gradovi ih imaju u izobilju!
-
Preporučujemo
Brzo i efikasno: Očistite tepih za deset minuta uz ove savete
Mnogi ljudi angažuju stručnjake za čišćenje kako bi se rešili mrlja na tepihu, čak i onda kada to mogu da urade sami za samo nekoliko minuta, ne shvatajući da postoji niz jednostavnih, efikasnih rešenja koja su lako dostupna. Umesto da troše vreme i novac na profesionalne usluge, često se zanemaruju praktični kućni trikovi i sredstva koja mogu jednako uspešno ukloniti čak i najtvrdokornije mrlje.
Kada je pravo vreme da zamenimo stare peškire?
Mnogi veruju da peškiri mogu da traju decenijama, jer se redovno peru na visokim temperaturama. Iako postoje načini da im produžite vek, četiri jasna znaka ukazuju na to da je vreme za zamenu.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.34 117.16 117.98 CHF 125.50 126.39 127.27 USD 102.74 103.46 104.19
-
Zepter i Communis započinju novu digitalnu komunikaciju
Čuvena multinacionalna kompanija Zepter International koja proizvodi, prodaje i distribuira ekskluzivne, visokokvalitetne proizvode planira da započne specifičnu i inovativnu digitalnu komunikaciju sa svojim potrošačima širom sveta, a Srbija će biti pilot tržište za novu platformu.
05-11-2015 | 13:00 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Communis promo
Dugogodišnji prijateljski, ali i partnerski odnos Filipa Ceptera, vlasnika kompanije i Ivana Stankovića, vlasnika marketinške agencije Communis pretočen je u novu saradnju, pa je projekat pohoda na globalno tržište poveren upravo Communisu koji će kreirati novi način komunikacije u skladu sa novim medijima i potrošačima.
"Novo vreme traži i nove oblike komunikacija koji se baziraju na digitalu i internetu i koji će u narednom periodu biti dominantni. Ovo je veliki korak za našu kompaniju i siguran sam da ćemo i u ovoj oblasti postati svetski lider", izjavio je Filip Cepter. Sa druge strane, Ivan Stanković je istakao da je ova saradnja veliki izazov i čast za Communis tim i da mu je veoma drago da je kompanija Zepter International prepoznala kompetenciju agencije, kao i želju da se kompletno prebaci na digitalni način razmišljanja, kreiranja i vođenja kampanja.
Filip Cepter je vizionar i vlasnik veoma uspešne kompanije na čijem je čelu više od dvadeset godina. Tokom pomenutog perioda, izgradio je kompaniju koja je sinonim za vrhunski kvalitet, prepoznatljiv stil i trajnu vrednost. Uživajući u svom radu, Cepter je i idejni tvorac filozofije zdravog i savršenog načina života koji ima za cilj očuvanje zdravlja sadašnjih i budućih generacija, kao i rešavanje ekoloških problema. Konstantni prosperitet i višedecenijski uspeh kompanije Zepter International zasniva se, pre svega, na njegovom neprihvatanju prepreka, već postavljanju novih, viših i zahtevnijih ciljeva.
Filip Cepter je još jednom prepoznao situaciju i urgentnost promena koje su potrebne u komunikaciji između kompanije i potrošača. Misija kompanije Zepter International je da njeni potrošači ostanu zauvek mladi, a svojim inovativnim i dizajnerski originalnim proizvodima kompanija im to i omogućava.
Communis je jedna od najuspešnijih marketinških agencija u Srbiji i regionu, a Ivan Stanković jedan od pionira marketinga na tržištu bivše Jugoslavije. Communis svoje poslovanje zasniva na pažljivom planiranju i kreativnom pristupu kojima se kreira "dobra i drugačija" komunikacija. Agencija Communis je 2008. godine postala deo globalne mreže DDB, jedne od najkreativnijih svetskih agencija za marketinške komunikacije. -
Pročitajte i...
Da li znate koji se emodžiji najviše koriste?
Emodžiji su postali svakodnevni deo komunikacije, a konzorcijum Unicode, organizacija odgovorna za klasifikaciju i standardiziranje emodžija, prvi put je objavila top listu najkorišćenijih sličica, pišu itvesti.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: