Slušate: Dodir noći

Pesma: Vajta - Leila

Dodir noći
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Bajaga - Jedino To Se Zove Ljubav
    2. Vajta - Leila
    3. Nina Badrić - Ceznja
    4. Valentino - Pile moje
    5. Doris Dragović - Moram
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Dejan Cukić - Ponedeljak - Mojih 50
    2. 13. septembar - 1 - Dodir noći
    3. 13. septembar - 2 - Dodir noći
    4. 13. septembar - 3 - Dodir noći
    5. In memoriam - Bora Đorđević - Petak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Salata sa cveklom i junetinom Salata sa cveklom i junetinom

    Ova salata je savršena kombinacija svežine, bogatog ukusa junetine i blage slatkoće cvekle. Idealna je kao zdrav i lagan obrok!

    Napravite sami domaći falafel! Napravite sami domaći falafel!

    Pripremite ukusno i aromatično jelo, bogato hranljivim sastojcima i izuzetno zdravo...

  • Zdravlje
    Odgovor nauke na pitanje da li je kolagen zaista najmoćniji suplement? Odgovor nauke na pitanje da li je kolagen zaista najmoćniji suplement?

    Poslednjih godina ljudi masovno koriste kolagen, a poznate ličnosti i influenseri doprinose njegovoj popularnosti gotovo svakodnevno plasirajući ideju o čudotvornom dejstvu na naše nokte, kožu i kosu.

    Jabuke kao izvor zdravlja: Obavezno pojedite jednu svakog dana! Jabuke kao izvor zdravlja: Obavezno pojedite jednu svakog dana!

    Sigurno ste čuli da konzumiranje jedne jabuke dnevno može da vam obezbedi zdrav život i spreči odlazak kod lekara. Iako nam je danas potpuno jasno da na zdravlje utiču mnogobrojni faktori, zdravstvene prednosti ovog voća nikako ne bi trebalo da zanemarimo...

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Putovanja
    Jesen u Amsterdamu! Jesen u Amsterdamu!

    Grad na reci Amstel, po kojoj je i dobio ime, Amsterdam predstavlja jedno od najpopularnijih turističkih destinacija u Evropi. Iako je Amsterdam možda najlepši na proleće, grad je očaravajući i u toku rane jeseni, kada lošije vreme možete da iskoristite za posetu mnogobrojnim muzejima, po kojima je grad čuven.

    Plaža Tulum u Meksiku: Najlepši beli pesak na svetu Plaža Tulum u Meksiku: Najlepši beli pesak na svetu

    Plaža u Meksiku ima najbelji pesak na svetu, i to prema naučnim istraživanjima. Studija je pokazala da se najbelji pesak na svetu nalazi na plaži Tulum, šest milja dugoj oazi u Rivijera Maji, Meksiko.

  • Preporučujemo
    Pet trikova za savršeno čisto staklo na rerni! Pet trikova za savršeno čisto staklo na rerni!

    Staklo rerne se brzo prlja, pa je potrebno često čišćenje. Rerne bi trebalo čistiti svaka tri meseca, ali se može desiti da zahtevaju i češće održavanje ako se intenzivno koriste. Velike porodice koje svakodnevno koriste rernu možda će morati da je čiste još češće, kako bi izbegle taloženje hrane i masnoće, ali i osigurale njeno efikasno funkcionisanje.

    Brzo i efikasno: Očistite tepih za deset minuta uz ove savete Brzo i efikasno: Očistite tepih za deset minuta uz ove savete

    Mnogi ljudi angažuju stručnjake za čišćenje kako bi se rešili mrlja na tepihu, čak i onda kada to mogu da urade sami za samo nekoliko minuta, ne shvatajući da postoji niz jednostavnih, efikasnih rešenja koja su lako dostupna. Umesto da troše vreme i novac na profesionalne usluge, često se zanemaruju praktični kućni trikovi i sredstva koja mogu jednako uspešno ukloniti čak i najtvrdokornije mrlje.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.22 117.04 117.86
    CHF 123.73 124.60 125.48
    USD 104.70 105.44 106.18
  • Povezani članci
  • Zašto srećni ljudi više kupuju online?

    Sreća ima veći uticaj na online kupovinu nego što mislimo. Nedavna studija pokazuje da ljudi, kada su dobro raspoloženi, imaju tendenciju da češće kliknu na reklame.




    06-09-2024 | 13:00 | Autor/Izvor: Naxi media, Earth.com

    Foto: Bigstock, Rido81

     

    Studiju su sproveli istraživači sa Terry College of Business, Univerzitet Džordžija, i ona ističe kako pozitivni termini u pretragama vode do veće angažovanosti sa online oglasima, pružajući nove uvide u sve složeniji digitalni pejzaž kupovine.


    „Postoji mnogo istraživanja o tome kako se osećate kad ste u prodavnici ili kad vidite proizvod, ali sada ljudi započinju proces kupovine online pre nego što kroče u radnju,“ rekla je Sara Vitli, docent marketinga na Terry College.


    „Mogu da se ponašaju dosta drugačije u ovom digitalnom prostoru, i moramo da razumemo kakvu ulogu emocije igraju u svemu tome.“


    Studija povezuje tradicionalna istraživanja marketinga, koja proučavaju emocije potrošača u običnim prodavnicama, sa sve dinamičnijim digitalnim prostorom kupovine.


    Istraživači su analizirali preko 5 miliona arhiviranih pretraga i sproveli eksperimente sa 6.800 učesnika. Nalazi pokazuju da su ljudi, koji su bili podstaknuti pozitivnim slikama (poput beba, sunca i mehurića), koristili više pozitivnih reči u svojim online pretragama, što je dovelo do značajnog povećanja klikova na reklame.


    „Kada su ljudi u dobrom raspoloženju i doživljavaju pozitivne emocije, gledaju na svet kroz ružičaste naočare,“ objasnila je Vitli. Ovaj efekat je primećen kod različitih proizvoda, od flašica za vodu do knjiga i postera.


    Testirani subjekti koji su koristili pozitivne pojmove kao što su „radosno“ ili „inspirativno“ imali su dvostruko veću verovatnoću da kliknu na reklame na vrhu rezultata pretrage u poređenju sa onima koji su koristili neutralne deskriptore kao što su „jasno“ ili „lagano.“

    „Pozitivan osećaj nema veze sa proizvodom koji pretražuju; to je jednostavno osećaj koji doživljavaju u tom trenutku,“ rekao je koautor studije profesor Anindita Čakravatri.

     

    Kako raspoloženje menja klikove?

    Zanimljivo je da ovi nalazi sugerišu da pozitivne emocije koje potrošači osećaju tokom pretrage nemaju direktnu vezu sa samim proizvodom.

     

    „Kada su srećni i u tom trenutku moraju da pretražuju proizvod, koristiće više pozitivnih reči pri unosu upita za pretragu. Tu dolaze na scenu praktične implikacije,“ rekao je profesor Čakravatri.

     

    Ovaj uvid ima značajne praktične implikacije za online marketare, posebno u razumevanju kako da ciljaju potrošače u skladu sa njihovim trenutnim emocionalnim stanjem.

     

    Pozitivne emocije kao cilj marketinga

    Marketari mogu da smatraju da je korisno da usmere budžet za reklame prema srećnijim potrošačima u ranijim fazama procesa kupovine, umesto da se oslanjaju isključivo na pretrage zasnovane na ponudama.

    „Umesto da razmišljaju samo o terminima zasnovanim na popustima, marketari bi mogli da razmotre korišćenje reči koje ukazuju na pozitivne emocije u pretragama, kako bi bolje shvatili kako se potrošač oseća u tom trenutku,“ rekla je profesor Vitli.

     

    Sreća i impulsivna online kupovina

    Sreća ne utiče samo na način na koji potrošači pretražuju proizvode, već igra značajnu ulogu u podsticanju impulsivne kupovine.

     

    Kada su pojedinci u pozitivnom emocionalnom stanju, skloni su spontanim kupovinama i manje razmišljaju o praktičnim ograničenjima, poput budžeta ili potencijalnog rizika.

     

    Ovo povišeno raspoloženje može dovesti do opuštenijeg pristupa kupovini, gde su potrošači motivisani željom da održe svoje dobro raspoloženje.

     

    Kako iskoristiti sreću potrošača?

    Emocionalna kupovina je posebno izražena u kategorijama poput luksuznih dobara, elektronike i zabave, gde je emocionalno zadovoljstvo usko povezano sa iskustvom kupovine. Proizvodi u ovim kategorijama često pružaju trenutni osećaj zadovoljstva, koji snažnije privlači potrošače kada su u dobrom raspoloženju.

    Za marketare, to znači da strateško ciljanje srećnih potrošača vremenski osetljivim ponudama, ekskluzivnim popustima ili predlaganjem komplementarnih proizvoda tokom procesa kupovine može značajno povećati prodaju.

     

    Korišćenjem emocionalnog stanja online kupaca, preduzeća mogu podstaći neplanirane kupovine i povećati ukupnu prodaju, posebno kroz privlačne vizuale, personalizovane preporuke i marketinške poruke, prenosi Earth.com.


    Studija je objavljena u Journal of Marketing.

  • Pročitajte i...
    Vino Luksuz i nauka: Lečenje hroničnih rana zlatom i crnim vinom?

    Rane koje odbijaju da zarastu dugo su predstavljale značajan izazov u medicinskoj nezi, ali nedavno otkriće nudi rešenje koje kombinuje luksuz i vrhunsku nauku.

    Vencanje Ovo je savršeno vreme za brak prema istraživanjima

    Mnogi bi voleli da otkriju savršeno vreme za bračnu sreću. Nauka je ovde da pomogne... ili bar da vam olakša donošenje ključnih životnih odluka. Venčanje je veliki korak, a pravo vreme se čini kao jedna od najvećih briga mnogih ljudi...

    Petak 13 Da li je za vas petak 13. najstrašniji datum u godini?

    Petak 13. i danas za mnoge predstavlja opasan datum. I dok neki uopšte ne mare za ovaj datum i ne plaše se, drugi biraju da ne izlaze iz kuće i trude se da ne izazivaju "sudbinu". Evo zašto mnogi veruju da petak 13. donosi nesreću.

    Ljudsko telo Neverovatno ljudsko telo i devet stvari koje možda niste znali o njemu

    Zanimljivosti i interesentne informacije nalaze se svuda oko nas… I dok mi o našem telu verovatno retko razmišljamo kao o nečem neverovatnom, postoje neke činjenice koje će vas sigurno iznenaditi.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: