-
Poslednjih 5 pesama
- Moby Dick - Ulica i broj
- Zdravko Čolić - Sto ti dadoh
- Denis & Denis - Program tvog kompjutera
- Film - Ti zracis zrake kroz zrak
- Gibonni - Zamoli me
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoAromatični pire od celera
Možda pire od celera nije prva stvar koju ćete poželeti da pripremite kao dodatak uz vaše glavno jelo, a li ipak imajte dve stvari na umu pre nego što odustanete. Pire od celera se služi u mnogim poznatim i visoko rangiranim restoranima i savršeno se uklapa uz meso. Takođe pire od celera je definitivno zdravija verzija.
-
ZdravljeUbrzajte metabolizam uz dva začina koja možete da dodate u kafu
Uz dva začina ne samo da možete da obogatite ukus kafe, već možete i da ubrzate vaš metabolizam.
Naučnici otkrivaju: Posebna ishrana može da uspori starenje mozgaIako za sada ne postoji način da se proces starenja mozga zaustavi, moguće je usporiti njegov pad, a nova studija ukazuje na ključnu ulogu nivoa šećera u krvi u brzini starenja mozga.
-
PutovanjaNajbolje destinacije za putovanja u 2025. godini!
Dvadeset članova redakcije magazina Travel + Leisure odabralo je 50 najboljih destinacija za 2025. godinu, a mi smo sa liste izdvojili deset destinacija koje će vam sigurno biti interesantne i privlačne. I dok su neke prilično udaljene i potrebna vam je ozbiljna organizacija da ih dobro upoznate, još uvek su na listi i one koje se nalaze u Evropi i koje su idealne za produženi vikend.
Najbolje zimske destinacije u Evropi ove sezone!Magazin TimeOut kreirao je listu najboljih destinacija za zimski period. Navodi se da moežete da birate mesta od severa Finske do fantastičnih ulica Španije, pa evo gde biste sve mogli da otputujete ove zime!
-
PreporučujemoPet prirodnih načina da održite svež miris u vašem domu
Ako želite da vaš dom uvek miriše sveže i prijatno, ali želite da izbegnete sintetičke osveživače vazduha, mnogobrojna su rešenja koja možete da isprobate. Evo pet efikasnih metoda za postizanje svežeg mirisa u vašem domu...
Cimet nije samo ukusan začin – isprobajte ga i kao sredstvo za čišćenjeCimet je verovatno jedan od najpopularnijih začina na svetu, cenjen zbog svog bogatog ukusa i mirisa. Dodajemo ga raznim jelima, od slanih do slatkih, ali mnogi ne znaju da ovaj začin ima i primenu u domaćinstvu – može biti vrlo koristan za čišćenje i osvežavanje prostora.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.18 117.00 117.81 CHF 124.68 125.56 126.44 USD 110.15 110.93 111.70
-
Zašto srećni ljudi više kupuju online?
Sreća ima veći uticaj na online kupovinu nego što mislimo. Nedavna studija pokazuje da ljudi, kada su dobro raspoloženi, imaju tendenciju da češće kliknu na reklame.
06-09-2024 | 13:00 | Autor/Izvor: Naxi media, Earth.com
Foto: Bigstock, Rido81
Studiju su sproveli istraživači sa Terry College of Business, Univerzitet Džordžija, i ona ističe kako pozitivni termini u pretragama vode do veće angažovanosti sa online oglasima, pružajući nove uvide u sve složeniji digitalni pejzaž kupovine.
„Postoji mnogo istraživanja o tome kako se osećate kad ste u prodavnici ili kad vidite proizvod, ali sada ljudi započinju proces kupovine online pre nego što kroče u radnju,“ rekla je Sara Vitli, docent marketinga na Terry College.
„Mogu da se ponašaju dosta drugačije u ovom digitalnom prostoru, i moramo da razumemo kakvu ulogu emocije igraju u svemu tome.“
Studija povezuje tradicionalna istraživanja marketinga, koja proučavaju emocije potrošača u običnim prodavnicama, sa sve dinamičnijim digitalnim prostorom kupovine.
Istraživači su analizirali preko 5 miliona arhiviranih pretraga i sproveli eksperimente sa 6.800 učesnika. Nalazi pokazuju da su ljudi, koji su bili podstaknuti pozitivnim slikama (poput beba, sunca i mehurića), koristili više pozitivnih reči u svojim online pretragama, što je dovelo do značajnog povećanja klikova na reklame.
„Kada su ljudi u dobrom raspoloženju i doživljavaju pozitivne emocije, gledaju na svet kroz ružičaste naočare,“ objasnila je Vitli. Ovaj efekat je primećen kod različitih proizvoda, od flašica za vodu do knjiga i postera.
Testirani subjekti koji su koristili pozitivne pojmove kao što su „radosno“ ili „inspirativno“ imali su dvostruko veću verovatnoću da kliknu na reklame na vrhu rezultata pretrage u poređenju sa onima koji su koristili neutralne deskriptore kao što su „jasno“ ili „lagano.“„Pozitivan osećaj nema veze sa proizvodom koji pretražuju; to je jednostavno osećaj koji doživljavaju u tom trenutku,“ rekao je koautor studije profesor Anindita Čakravatri.
Kako raspoloženje menja klikove?
Zanimljivo je da ovi nalazi sugerišu da pozitivne emocije koje potrošači osećaju tokom pretrage nemaju direktnu vezu sa samim proizvodom.
„Kada su srećni i u tom trenutku moraju da pretražuju proizvod, koristiće više pozitivnih reči pri unosu upita za pretragu. Tu dolaze na scenu praktične implikacije,“ rekao je profesor Čakravatri.
Ovaj uvid ima značajne praktične implikacije za online marketare, posebno u razumevanju kako da ciljaju potrošače u skladu sa njihovim trenutnim emocionalnim stanjem.
Pozitivne emocije kao cilj marketinga
Marketari mogu da smatraju da je korisno da usmere budžet za reklame prema srećnijim potrošačima u ranijim fazama procesa kupovine, umesto da se oslanjaju isključivo na pretrage zasnovane na ponudama.
„Umesto da razmišljaju samo o terminima zasnovanim na popustima, marketari bi mogli da razmotre korišćenje reči koje ukazuju na pozitivne emocije u pretragama, kako bi bolje shvatili kako se potrošač oseća u tom trenutku,“ rekla je profesor Vitli.
Sreća i impulsivna online kupovina
Sreća ne utiče samo na način na koji potrošači pretražuju proizvode, već igra značajnu ulogu u podsticanju impulsivne kupovine.
Kada su pojedinci u pozitivnom emocionalnom stanju, skloni su spontanim kupovinama i manje razmišljaju o praktičnim ograničenjima, poput budžeta ili potencijalnog rizika.
Ovo povišeno raspoloženje može dovesti do opuštenijeg pristupa kupovini, gde su potrošači motivisani željom da održe svoje dobro raspoloženje.
Kako iskoristiti sreću potrošača?
Emocionalna kupovina je posebno izražena u kategorijama poput luksuznih dobara, elektronike i zabave, gde je emocionalno zadovoljstvo usko povezano sa iskustvom kupovine. Proizvodi u ovim kategorijama često pružaju trenutni osećaj zadovoljstva, koji snažnije privlači potrošače kada su u dobrom raspoloženju.
Za marketare, to znači da strateško ciljanje srećnih potrošača vremenski osetljivim ponudama, ekskluzivnim popustima ili predlaganjem komplementarnih proizvoda tokom procesa kupovine može značajno povećati prodaju.
Korišćenjem emocionalnog stanja online kupaca, preduzeća mogu podstaći neplanirane kupovine i povećati ukupnu prodaju, posebno kroz privlačne vizuale, personalizovane preporuke i marketinške poruke, prenosi Earth.com.
Studija je objavljena u Journal of Marketing. -
Pročitajte i...Poznati gradovi i specifični psihološki poremećaji za koje verovatno niste čuli!
Svi su čuli za Stokholmski sindrom, gde taoci razvijaju emocionalnu povezanost sa svojim otmičarima. Ali, koliko vas zna za njegove dve suprotnosti? Lima sindrom je stanje u kojem otmičari počinju da saosećaju sa taocima, dok je Londonski sindrom karakterističan po tome što se taoci sukobljavaju sa otmičarima, često sa tragičnim ishodom.
Naučnici usavršavaju biljne zamene za meso uz pomoć veštačke inteligencije!Ljubitelji mesa često priznaju da prelazak na biljne alternative nije jednostavan proces. Međutim, zahvaljujući timu inovativnih inženjera sa Univerziteta Stenford, život postaje ukusniji za one koji žele da prigrle održiviju ishranu.
Koliko naši geni utiču na naše postupke i uobičajeno ponašanje?Mnogi od nas veruju da smo gospodari sopstvene sudbine, ali nova istraživanja otkrivaju koliko naše ponašanje zavisi od gena.
Šta 25 godina istraživanja otkriva o starenju mozga?Starenje mozga već decenijama izaziva interesovanje naučnika i javnosti. Sada je istraživački program koji je trajao 25 godina pružio ključne uvide o faktorima koji utiču na kognitivne sposobnosti tokom života.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: