-
Poslednjih 5 pesama
- Dragan Stojnić - Cest La Vie
- Dejan Petković - Moja Dijana
- Sladjana i Dado - Princeza
- Arsen Dedić - Devojka Iz Moga Kraja
- Ambasadori - Dodji u pet do pet
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoStarinska pita sa prazilukom
Pita sa prazilikom možda vam ne deluje kao sjajna ideja ako je još uvek niste probali. Ako se ipak odlučite da isprobate ovaj recept možda se prijatno iznenadite.
Veganska pasta sa brokolijemOva pasta je podjednako kremasta kao i klasična varijanta paste sa brokolijem, a ako možda niste ljubitelj ovog povrća napravite izuzetak i probajte ovo sjajno jelo.
-
ZdravljePet navika koje lekari izbegavaju tokom sezone prehlade i gripa
Sezona prehlade i gripa uskoro će biti na vrhuncu. Boravak u zatvorenim prostorijama, gde se ljudi sve više zadržavaju, stvara idealne uslove za širenje respiratornih infekcija.
Top pet zdravstvenih koristi paprika!Plod paprike (Capsicum annuum), član porodice pomoćnica, zajedno s patlidžanom, paradajzom i krompirom, često se naziva i slatka paprika. Paprike, koje nisu ljute poput čili paprika, mogu se jesti sirove ili kuvane i predstavljaju hranljivi dodatak obroku, a mi vam donosimo i listu najvećih prednosti koje će vam njihova konzumacija doneti.
-
PutovanjaBurdž Azizi: Adrenalinska zona na novom neboderu u Dubaiju
Burdž Azizi trenutno je jedan od najiščekivanijih velikih projekata u Dubaiju i obuhvataće sve, od najvišeg hotelskog apartmana na svetu do noćnog kluba u oblacima.
15 najboljih božićnih marketa na svetuZa ljubitelje praznične čarolije, božićni marketi predstavljaju nezaobilazan deo sezone. Bez obzira da li tražite ručno izrađene poklone, toplu šolju kuvanog vina ili očaravajuće svetlosne instalacije, svako može pronaći svoju omiljenu prazničnu destinaciju. Predstavljamo vam listu najlepših božićnih marketa na svetu, zajedno sa informacijama o vremenu održavanja kako biste planirali posetu.
-
PreporučujemoZašto so nije idealno rešenje za uklanjanje leda i koje zamene su adekvatne?
Zimi mnogi ljudi posipaju so po dvorištima, parking mestima i prilazima, smatrajući da je so najbolje rešenje za ovaj problem, Ipak so može da ošteti površine. Srećom, postoji odlična alternativa koja nije toliko štetna.
Pametan trik za besprekorno ravnu odeću bez peglePeglanje je za mnoge najdosadniji kućni posao. Iako znamo da neki komadi odeće, poput košulja, zahtevaju peglanje, postoje i predmeti čije gužvanje možemo lako izbeći uz pomoć starog, ali delotvornog trika.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.13 116.95 117.77 CHF 124.61 125.49 126.36 USD 110.64 111.42 112.20
-
Tommy Hilfiger predstavlja globalnu prolećnu kampanju za 2016.
Opušten ostrvski stil dobija svež, koloritan obrt u prolećnoj kampanji za 2016. godinu, koja nas vodi u avanturu na Karibima.
18-01-2016 | 13:56 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Fashion Company
Američki modni i lifestyle brand Tommy Hilfiger predstavlja svoju globalnu prolećnu kampanju pod nazivom "Wish You Were Here". Inspirisana dinamičnim odmorom po ostrvima i egzotičnim mestima poput St. Vincenta i Grenadina, kampanja dočarava opušteni karipski lifestyle uz eklektičan obrt svojstven Tommy Hilfigeru. Smeštena je u ambijent kojim dominiraju tirkizna voda i bele peščane plaže uz neizbežan sofisticiran izraz, što zajedno čini kultni holiday style.
Tommy Hilfiger nam šalje najtoplije želje sa ekzotičnog Mustique-a, na kojem su Behati Prinsloo i njena atraktivna ekipa podigli temperaturu do usijanja. Ona predstavlja modernog istraživača spremnog da piše o svojim avanturama ali i vodi svoje prijatelje u potragu za boljim životom. Ostrvski casual stil se kombinuje sa sportskim detaljima uz obavezan twist. Nautička crvena, bela i plava uz floralne motive dominiraju sofisticiranim komadima sa neverovatnom lakoćom.
"Naša prolećna kampanja je inspirisana ostrvskim odmorom", kaže Tommy Hilfiger. "Moja porodica i ja smo oduvek voleli Karibe, a Mustique je omiljeno mesto na kojem smo provodili vreme zajedno. Ove sezone, kanalisali smo našu ostrvsku inspiraciju kroz šarenu, cool kampanju uz eklektičan obrt. Mešali smo nautičke i tropske uticaje sa suncem okupanom paletom i sportskim akcentima. Opušten odmor na plaži uz neizostavnu dozu glamura!"
Kampanju "Wish You Were Here" je fotografisao Craig McDean, a stajling potpisuje Karl Templer, dok je za art direkciju zaslužan Trey Laird iz "Laird + Partners". Sve se dešava na Mustique-u, ostrvu u St. Vincentu. Glavna zvezda kampanje je supermodel Behati Prinsloo – koja se treći put za redom pojavljuje kao brand ambasador – u društvu atraktivnih modela: Miles McMillan, Marlon Teixeira, Nathan Owens, Jordan Barrett, Darius Trabalza Haynes. Frizure je radio Tomo Jidai, dok je za šminku modela zaslužna Francelle Daly. -
Pročitajte i...11 najlepših haljina za proleće iz nove Tommy Hilfiger kolekcije
Sunčano vreme koje smo konačno dočekali i nova energija u vazduhu idealni su za svež početak. Predlažemo da promene započnete od vašeg ormara. Očistite ga od stvari koje niste nosili u prethodnih godinu dana (jer budimo iskreni – nećete ih nikada više ni nositi) i napravite mesta za nove, efektne komade u kojima ćete zablistati.
Fashion company prikazao nove kolekcije na večeri Američke mode u SrbijiU okviru tradicionalnog modnog događaja Belgrade Fashion Nights, koji je održan 14. septembra u Rezidenciji ambasadora Sjedinjenih Američkih Država, Fashion company je predstavio nove kolekcije nekih od najznačajnijih američkih modnih brendova.
Luis Hamilton u Tommy Hilfiger kampanjiČetvorostruki osvajač svetske titule u Formuli 1, Luis Hamilton postao je zaštitno lice brenda Tommy Hilfiger.
Điđi Hadidi ima svoju barbikuOna je jedna od najpopularnijih mladih manekenki današnjice, a kao malo ko Điđi Hadid se od sada može pohvaliti i barbikom koja je urađena po njenom liku.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: