-
Poslednjih 5 pesama
- Leontina - Crno pa se ne vidi
- Valentino - Samo sklopi okice
- Željko Samardžić - Nisi Ti
- Galija - Dodirni me
- Hari Mata Hari - Ruzmarin
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Domaća supa od junetine i piletine!
Sigurni smo da svi volite pileću i juneću domaću supu, ali da li ste probali da kombinujete ove dve vrsta mesa?
Rižoto sa pečurkama
Odličan i lagan obrok koji uvek prija. Idealna jer opcija za zdraviji ručak ili večeru, a ako baš vodite računa o zdravlju i težini samo izbacite sir...
-
Zdravlje
Šta naša stopala mogu da nam "kažu" o našem zdravlju?
Bol i otok u stopalima obično nisu razlog za ozbiljnu zabrinutost, posebno ako su prolazni i rezultat naporne fizičke aktivnosti, ali postoje ipak postoje stvari na koje treba da obratite pažnju.
Kako najlakše da prepoznamo manjak magnezijuma u organizmu?
Manjak magnezijuma može da ima veliki uticaj na naše zdravlje.
-
Putovanja
Najlepša mesta u Južnoj Americi prema izboru Time Out-a
Izgubljeni grad Inka u Peruu, prostrane slane ravnice i impozantan glečer predstavljaju ovaj kontinent na našem nedavno ažuriranom spisku.
Najskuplje zemlje za putovanje u 2025. godini!
Novo istraživanje rangiralo je prosečne dnevne budžete u 131 zemlji sveta, a ove destinacije su se našle na samom vrhu liste.
-
Preporučujemo
Kada bi trebalo da bacite kuhinjski sunđer?
Nakon što kuhinjskim sunđerom operete lonce, šerpe i druge sudove koje svakodnevno koristite, verovatno samo odložite sunđer i više ne razmišljate o tome. Međutim, da li ste se ikada pitali kada je zaista krajnje vreme da ih bacite?
Da li znate zašto bi trebalo da ubacite nekoliko kockica leda u sušilicu?
Mnogima je poznata situacija kada oprana garderoba danima stoji zgužvana u nekom ćošku, čekajući peglanje. Ako ste i vi među onima koji ne vole da peglaju, ovaj jednostavan trik sa ledom mogao bi da vam olakša posao. Sve što vam je potrebno su sušilica, nekoliko kockica leda i izgužvani komad odeće.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.37 117.19 118.01 CHF 121.99 122.85 123.71 USD 107.86 108.62 109.38
-
Savršenstvo je dosadno, vodi se greškom!
Diesel Kampanja jesen/zima 2017.
07-09-2017 | 10:26 | Autor/Izvor: naxi media
Foto: Fashion Company/Diesel promo
Dok svi na vebu prate #flawless, Diesel u svojoj novoj kampanji GO WITH THE FLAW slavi nesavršenost.
Diesel se uvek suprotstavljao konformizmu. Današnji konformizam podrazumeva poteru za savršenstvom, samo pogledajte svoje društvene mreže: savršen odmor, savršene slike, savršen život, samo da se održi status quo. Samo da se ne ispdne iz glavnog toka. Vreme je za kampanju GO WITH THE FLAW (Vodi se greškom)
Dobro ste čuli, kažemo FLAW (GREŠKA). Budite neobični jer se #flawless ne pamti dugo. Istaknite ono što imate, čak i ako to nije idealno. Prhvatite ono što ne možete da kontrolišete. Sakupite malo hrabrosti i ponosno istaknite svoje nedostatke, sedite na prednje sedište i uživajte u vožnji.
Vreme je da se nastavi uprkos greškama i ispravkama, i ako niste sigurni da imate sve što je neophodno. BUDITE nesmotreni, megalomanični, lenji, zaboravni, bučni. Ne marite za kompulsivni šoping, čak ni za svoje opekotine.
“Imao sam 15 godina kada sam ručno sašio svoji prvi par farmerki. Naravno da nisu bile savršene. Ali to ih je učinilo posebnim – jedinstvenim, poput svega što smo do sad napravili,” rekao je Renzo Rosso, osnivač Diesel-a. “Uvek me je više zanimala nesavršenost jer štrči u gomili.”
U središtu kampanje GO WITH THE FLAW nalazi se film Fransoa Ruslea, francuskog reditelja koga su ranije za svoje spotove angažovali Snoop Dogg, Madonna, The Rolling Stones. Tokom kratkog filma u kome Edith Piaf provokativno peva “Non, je ne regrette rien” (Ni zbog čega mi nije žao) glumci se suočavaju sa svime što im svakodnevicu čini neprijatnom – uz trijumf i osmeh.
Uvek kasnite? Nema veze, svi će primetiti vaš ulazak. Nesvesno hrčete? Vaš partner ima šta da sluša. Ne umete da igrate? Postaćete YouTube senzacija. Lenji ste? Sačuvaćete energiju. Stilizujte svoje nedostatke tako da predstavljaju nešto izuzetno – jer se uspeh nalazi izvan konformizma. Savršenost je precenjena.
“Biti jedinstven mnogo je lepše nego biti savršen,” objašnjava Nikola Formiketi, umetnički direktor u Diesel-u, koji za kampanju bira ljude neverovatno dobrog izgleda sa zanimljivim karakteristikama, čime proklamuje samoljublje. “Promenite način na koji posmatrate stvari, savladajte otpor i strah, tako da loše postane dobro. Tako ćete voditi najbolji mogući život.” -
Pročitajte i...
Fashion&Friends slavi 15 godina postojanja novom kampanjom
Vodeći multibrend koncept zakoračio je u novu sezonu impresivnom modnom pričom, kojom obeležava petnaest godina postojanja na regionalnoj modnoj sceni. Najnovija kampanja, snimljena za kolekciju proleće/leto 2022, vodi nas na jug Španije gde su među kulisama očaravajućeg kompleksa La Muralla Roja nastale fotografije koje navode na maštanje o večnom letu.
Blossoming Beauty: Nova KIKO Milano kolekcija najavljuje prolećno buđenje
Uhvatiti savršen momenat u kome sve oživljava polazna je ideja koju su kreatori planetarno poznatog make up brenda KIKO MILANO utkali u svaki proizvod nove kolekcije Blossoming Beauty.
Trussardi: Novi brend u prodavnicama Fashion&Friends
Luksuzna modna kuća Trussardi postala je deo probrane selekcije svetskih brendova u regionalnom multibrend konceptu Fashion&Friends.
11 najlepših haljina za proleće iz nove Tommy Hilfiger kolekcije
Sunčano vreme koje smo konačno dočekali i nova energija u vazduhu idealni su za svež početak. Predlažemo da promene započnete od vašeg ormara. Očistite ga od stvari koje niste nosili u prethodnih godinu dana (jer budimo iskreni – nećete ih nikada više ni nositi) i napravite mesta za nove, efektne komade u kojima ćete zablistati.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: