-
Poslednjih 5 pesama
- Gibonni - Zedjam
- Moby Dick - Na rubu moje usne
- Tap 011 - Vrapci
- Boris Novković - U tvojim očima
- Severina - Prijateljice
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Krem torta sa bananama i malinama
Ova torta je lagana i sočna i savršeno će se uklopiti u prolećnu atmosferu i toplije dane koji nam stižu...
Aromatični rižoto sa škampima
Ovaj prefinjeni rižoto svojim bogatim ukusom dočaraće vam miris mora i probuditi osećaj letnjeg odmora.
-
Zdravlje
Pet znakova da unosite previše šećera
Teško je zamisliti život bez šećera. Ali koliko je previše? Američko udruženje za srce preporučuje da žene ne unose više od šest kašičica šećera dnevno, dok je za muškarce granica devet kašičica. To znači najviše 25–36 grama ili oko 100–150 kalorija šećera dnevno. Svetska zdravstvena organizacija (WHO) savetuje da se unos ograniči na 50 grama, a idealno ne više od 25 grama dnevno.
Oslobodite se dosadnog hrkanja uz ovih 7 saveta!
Možda ste među 45% odraslih koji povremeno hrču ili poznajete nekoga ko to radi. Iako se često šalimo na račun onih koji često hrču imajte na umu da je hrkanje često ozbiljna stvar.
-
-
Putovanja
Produženi vikend: Četiri mesta koja bi trebalo da posetite u Srbiji
U potrazi za avanturom često biramo destinacije van naše zemlje, dok mnoga mesta koja su nam blizu ostaju nedovoljno istražena... Savršen odmor moguće je organizovati samo ako se malo udaljite od grada ili posetite deo države u koji nikad niste kročili.
Najglamurozniji gradovi Evrope prema novoj studiji
Pilates studiji, spa centri i saloni lepote – ovi gradovi ih imaju u izobilju!
-
Preporučujemo
Kada je pravo vreme da zamenimo stare peškire?
Mnogi veruju da peškiri mogu da traju decenijama, jer se redovno peru na visokim temperaturama. Iako postoje načini da im produžite vek, četiri jasna znaka ukazuju na to da je vreme za zamenu.
Prirodni trikovi za mekšu i svežiju posteljinu
Nakon dužeg korišćenja ili skladištenja, posteljina i pokrivači mogu da izgube svoju mekoću i svežinu, da postanu grubi i manje prijatni na dodir. Umesto da posegnete za kupovnim omekšivačima punim hemikalija, postoji jednostavan i prirodan način da ih osvežite i omekšate koristeći sastojke koje verovatno već imate kod kuće.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.36 117.18 118.00 CHF 124.14 125.02 125.89 USD 105.95 106.69 107.44
-
Play Media Day 03: Više od 500 učesnika
Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03, okupio je 8. juna u Banjaluci, više od 500 predstavnika medija, kompanija, kreativnih agencija, institucija, ali i mnogobrojnih studenata, koji su u Muzeju savremene umjetnosti RS pratili predavanja, radionice i panele, više od 30 svetskih, regionalnih i domaćih stručnjaka.
11-06-2018 | 12:26 | Autor/Izvor: Naxi media-Play team PR-Play Media Day 03
Foto: Play team PR-Play Media Day 03
Osnivači kreativne agencije SNASK iz Švedske, ekscentrični dvojac Fredrik Öst i Erik Kockum, bili su zvezde stage-a Uran sa svojom originalnom brending filozofijom - Stvorite neprijatelje, pravite prijatelje. Za sebe kažu da su oni heroji koje niko ne želi, ali su svima potrebni, te da smo svi rođeni kreativni i treba takvi da ostanemo, ma šta drugi rekli.
„Ponašati se odraslo je najdetinjastija stvar koju možete uraditi“, kaže duo koji svoj rad shvata kao igru i zabavu koje nemaju granica.
Veliku pažnju posetilaca, izazvao je panel “The power of like“, koji je okupio influnsere iz BiH, Srbije, Hrvatske i Crne Gore. Panelom je moderirala blogerka i novinarka iz Beograda Branislava Antović, a učestvovali su Erna Saljević, u online svetu poznatija kao „Diva is Back“ iz Sarajeva, Milan Vučićević koji je na društvenim mrežama već dugi niz godina prisutan pod pseudonimom “Nichim Izazvan” iz Beograda, Nataša Gardašević, koja je u kratkom periodu izgradila svoj brend “Njezvanova”, iz Podgorice, ali i Petra Mamić, popularna “Skitnica” iz Bjelovara.
Iako mnoge marketing agencije u BiH još uvijek ne shvataju značaj infulensera, čije globalno tržište vrijedi oko 1,7 milijardi dolara, veliko interesovanje učesnika je pokazalo da ovaj vid brendiranja i oglašavanja dolazi na naše prostore i to na velika vrata. „Internet je rokenrol, a influenseri su nove zvijezde“, komentar je Milana Vučićevića, poznatijeg kao “Nichim Izazvan”, kojeg prati 160 hiljada ljudi na tviteru. Takođe, u okviru panela je naglašeno da jedan uložen dolar u influense marketing, brendovima donosi 6 do 7 dolara profita.
Panel „Žene na vodećim pozicijama u kreativnoj industriji“, doneo je priče koliko je zaista izazovno preći put do vrha i sa kojim se stereotipima i predrasudama susreću žene u svakodnevnom radu, kojih ima svega 30% na liderskim pozicijama u ovoj industriji. Kreativna direktorica agencije Play Team i direktorica programa Play Media Day Dijana Tepšić, pozvala je u goste pet uspešnih žena, koje su imale viziju i postigle veliki uspeh u regionalnoj kreativnoj industriji: Sara Mekinc - Pristop, Ljubljana, Vesna Vlašić Jusupović - McCann Sarajevo, Sanja Đekić - Mediacom CE, Zagreb, Anita Todorović - Whole In One Communications, Beograd. Tek kada žena postane svesna svoje moći i intuicije koju poseduje moći će savladavati prepreke na putu do uspjeha, uz paralelno kreiranje podržavajućeg okruženja za žene na vodećim pozicijama. „Kreativni posao je poput braka, nekad ste u svađi, a nekad je sve savršeno“, jedan je od komentara učesnica panela.
Jedno od zanimljivih predavanja bilo je i ono francuskog futuriste, Jean Christophe Bonisa, koji je govorio o viralnoj seriji Black Mirror, budućnosti tehnologije, te moralnim granicama u digitalnoj evoluciji koju proživljavamo. Parižanin koji vodi 17 kompanija, kaže da su Banjalučani izrazito gostoljubivi, te da kreativnost ljudi sa ovih prostora, ne kaska u odnosu na Zapadnu Evropu.
Sašo Dimitrievski iz slovenačke Pristop grupe je naglasio, koliko je važno ulagati u digitalne medije jednom ključnom rečenicom: „Spot za društvene mreže košta isto kao reklama za TV“, jer ,,Internet nije u oglasima već u sadržaju", zaključio je Borislav Miljanović iz agencije Represent System Beograd. Vrlo jednostavan odgovor na pitanje „Šta je novo u digitalnom marketingu“? dao nam je Ivan Živković, iz beogradske agencije Pioniri: „Sve“! „Digital nam daje mogućnost da vidimo potrošače i da bolje odgovorimo na njihove potrebe“, zaključio je Živković.
Iva Obrovac iz zagrebačke agencije 404, naučila nas je kako planirati uspješno kombinovanje kanala digitalnih marketing kampanja. “Kada pokrećete kampanju imajte hipohondarski pristup. Dobro uradite istraživanje, jer interni podaci su zlato“, poručila je Iva. Međutim, ukoliko se tokom trajanja digitalne kampanje susretnemo sa kriznim komuniciranjem, Ljubica Soldo iz Degordian agencije nam je ponudila rešenje. Dobro istraživanje, plan komunikacije, sistem praćenja, te edukovana odgovorna osoba su osnovni elementi koji su vam potrebni, kako bi izbegli PR krizu na društvenim mrežama.
Stres blokira kreativnost i produktivnost, a kako se boriti sa stresnim situacijama otkrile su nam Una Kasagić, Jana Tanasić i Nela Marinković, Masteri psihologije iz StressLess-a, Banjaluka. A da ponekad i neuspeh može biti glavna pokretačka snaga, potvrdila je Laura Kurs iz Estonije, i zaključila: „Ono u čemu ne uspiješ te podigne i pomogne ti još više u stvaranju savršenog brenda“.
Bojan Hadžihalilović, kreativni direktor Fabrike iz Sarajeva, prisutnima je otkrio kako je biti dizajner u ova izazovna vremena, te kako razmišljati o vremenu u kojem živimo, istražiti i ispoljiti svoju kreativnost.
U ovo digitalno doba, nismo zaboravili na tradicionalne medije, poput radija, kojem je kako je zaključeno, internet dao krila. „Radio je kao kameleon, uspeva da se prilagodi svakoj eri i ostaje medij koji se voli“, naglasila je Maja Rakovic, direktorka Naxi grupacije. Radio definitivno mora izaći iz klasičnog studija i približiti se slušaocima, potvrdila nam je Goranka Jednak Maksimović, producentkinja RTV Vojvodina, Novi Sad u svom izlaganju na temu „Radio na asfaltu i travi - Radio prijatelj događaja i festivala”.Imajući u vidu da je 2018. godina proglašena godinom blockchaina i da bi trebala donijeti sve više proizvoda temeljenih na blockchain tehnologiji, ali i njenu širu upotrebu u drugim industrijama organizatori su ponudili i veoma zanimljivo predavanje Nikole Jokića osnivača i CTO - Digital Assets Power Play iz Zagreba.
U skladu sa svjetskim trendovima, program je ponudio i nezaobilaznu temu gaming industrije koja danas ozbiljno parira filmskoj industriji, o kojoj je govorio Stefan Wunderkid Đokić, Co - Founder Kuvo, Banja Luka.
Poslastica za kraj programa je bio panel “Game of Thrones - medijski fenomen” za sve ljubitelje epske fantazije. O ovom fenomenu diskutovali su: Monika Ponjavić, filmska i TV kritičarka, Branislav Predojević, novinar, Dejan Matijević, psiholog, i Đorđe Mandrapa, arhitekta i ekspert za istorijsku rekonstrukciju.“U velikom delu smo u dobu romantizma i tražimo utočiste i grupne ideje, a vežemo se za heroje koji će nešto da promene”, istakli su panelisti i dodali, da nakon velikog uspjeha ovog serijala, mnogobrojne serije takođe pokušavaju da budu šokante i ugledaju se upravo na “Game of Thrones”.
-
Pročitajte i...
Boje Afrike: Kreativne radionice i izložba radova
Muzej afričke umetnosti tokom zimskog raspusta organizuje besplatan program za srednjoškolce pod nazivom „Boje Afrike – kreativne radionice i izložba radova”.
Izazovi kreativne industrije: Prepoznati i podržati domaće muzičko stvaralaštvo
Najveći izazov za kreativne industrije u Srbiji jeste promeniti odnos javnosti i institucija prema intelektualnom vlasništvu, procesima kreativnog rada i dosega uloženog truda u društvu, ali i uvođenje politika koje će podržati razvoj i samoodrživost domaćeg stvaralaštva, kao i položaj i status samostalnih umetnika, zaključak je panela „Domaće muzičko stvaralaštvo“ koji je održan u Privrednoj komori Srbije (PКS), u organizaciji Udruženja za kreativnu industriju.
Banja Luka Fest: Mariza ponovo u našem kraju!
Prvi Internacionalni muzički festival Banja Luka Fest održaće se na tvrđavi Kastel, od 25. do 30. avgusta. Svetske zvezde, glamur, crveni tepih, spektakularni koncerti, brojne poznate ličnosti iz celog regiona, veliki broj medijskih kuća, posetilaca i još mnogo toga desiće se u šest festivalskih dana.
Geopolitika u digitalno doba - može li Srbija da iskoristi šansu?
Privredna komora Srbije i kompanija Ringier Axel Springer organizuju Blic panel Geopolitika u digitalno doba - može li Srbija da iskoristi šansu?, koji će se održati 3. marta 2020. godine u 12h, u Konferencijskom centru hotela Gorski na Kopaoniku.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: