-
Poslednjih 5 pesama
- Kiki Lesendric I Piloti - Jos Jedna Pijana Noc
- Tutti Frutti Band - Ne bojim se drugova tvoga frajera
- Djordje Balašević - Ja luzer
- Željko Joksimović - Milo za drago
- Dejan Cukić - Kao Ti
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Krem torta sa bananama i malinama
Ova torta je lagana i sočna i savršeno će se uklopiti u prolećnu atmosferu i toplije dane koji nam stižu...
Aromatični rižoto sa škampima
Ovaj prefinjeni rižoto svojim bogatim ukusom dočaraće vam miris mora i probuditi osećaj letnjeg odmora.
-
Zdravlje
Pet znakova da unosite previše šećera
Teško je zamisliti život bez šećera. Ali koliko je previše? Američko udruženje za srce preporučuje da žene ne unose više od šest kašičica šećera dnevno, dok je za muškarce granica devet kašičica. To znači najviše 25–36 grama ili oko 100–150 kalorija šećera dnevno. Svetska zdravstvena organizacija (WHO) savetuje da se unos ograniči na 50 grama, a idealno ne više od 25 grama dnevno.
Oslobodite se dosadnog hrkanja uz ovih 7 saveta!
Možda ste među 45% odraslih koji povremeno hrču ili poznajete nekoga ko to radi. Iako se često šalimo na račun onih koji često hrču imajte na umu da je hrkanje često ozbiljna stvar.
-
Putovanja
Produženi vikend: Četiri mesta koja bi trebalo da posetite u Srbiji
U potrazi za avanturom često biramo destinacije van naše zemlje, dok mnoga mesta koja su nam blizu ostaju nedovoljno istražena... Savršen odmor moguće je organizovati samo ako se malo udaljite od grada ili posetite deo države u koji nikad niste kročili.
Najglamurozniji gradovi Evrope prema novoj studiji
Pilates studiji, spa centri i saloni lepote – ovi gradovi ih imaju u izobilju!
-
Preporučujemo
Kada je pravo vreme da zamenimo stare peškire?
Mnogi veruju da peškiri mogu da traju decenijama, jer se redovno peru na visokim temperaturama. Iako postoje načini da im produžite vek, četiri jasna znaka ukazuju na to da je vreme za zamenu.
Prirodni trikovi za mekšu i svežiju posteljinu
Nakon dužeg korišćenja ili skladištenja, posteljina i pokrivači mogu da izgube svoju mekoću i svežinu, da postanu grubi i manje prijatni na dodir. Umesto da posegnete za kupovnim omekšivačima punim hemikalija, postoji jednostavan i prirodan način da ih osvežite i omekšate koristeći sastojke koje verovatno već imate kod kuće.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.36 117.18 118.00 CHF 124.14 125.02 125.89 USD 105.95 106.69 107.44
-
Kako su korisnici najčešće koristili Viberov Objektiv?
Rakuten Viber, globalni lider u privatnim i bezbednim porukama i audio-komunikaciji, objavio je rezultate analize Viberovog Objektiva (AR Objektiv - Augmented Reality Lens), dodatka koji je lansiran u junu 2021. godine u partnerstvu sa kompanijom Snap i koristi se već nekoliko meseci na velikim tržištima.
22-12-2021 | 14:20 | Autor/Izvor: Naxi media-Providence-Viber PR
Foto: Bigstock/ tashatuvango
Više od 7,3 miliona korisnika koristilo je Objektiv na fotografijama, video snimcima ili GIF-ovima, a više od 5,6 miliona korisnika napravili su preko 51,8 miliona snimaka/multimedijalnog sadržaja u aplikaciji.
Sudeći prema podacima, veća je verovatnoća da će žene „proširiti svoju stvarnost“ putem AR Objektiva - one čine 46% Viberovih mesečnih aktivnih korisnika i 56% korisnika Objektiva. Takođe, žene češće kreiraju snimke i šalju ih: 59% žena koje koriste Objektiv napraviće snimak, a 30% od njih poslaće ih nekome. S druge strane, 55% muškaraca koji korist Objektiv napraviće neki snimak, a 27% od njih će ga i poslati.
Koji su se objektivi izdvojili kao najkorišćeniji? Prema podacima, „lice iz crtaća“, tj. „Cartoon Face“ - koje se odlikuje očima koje se prevrću i dugim jezikom na slici - predstavlja najpopularniji objektiv. Modni magazini predstavljali su crvenu kosu kao trend u 2021. godini, a to se odrazilo i na AR filtere. Tako je „crvena glava“, tj. „Red Head“ – objektiv koji daje dugu, crvenu kosu – bio drugi najpopularniji na Viberu.
Na trećem mestu našao se objektiv sa motivima za Noć veštica, tj. “Halloween Elements”, kojim se stavlja jeziva maska na lice korisnika. Tzv. tigar-objektiv, koji je stvoren u saradnji sa Svetskom fondacijom za prirodu (World Wildlife Fund – WWF), takođe je bio izuzetno popularan, a u nekim regionima je upotreba objektiva sa zaštićenim vrstama životinja doprinela i donacijama za WWF.
Istraživanje je pokazalo da ne uživaju samo najmlađi u filterima proširene realnosti u porukama. Zapravo, ljudi u grupi 30-40 godina su najbrojniji (23%), a prate ih oni starosne dobi 40-60 godina (18%). Mlađi od 17 godina predstavljaju 13% korisnika Objektiva.
Objektiv koji je lansiran početkom školske godine, pokazao se kao jedan od omiljenih u Srbiji - korisnike je veoma zanimalo koja je to njihova idealna profesija i gotovo dva miliona puta su pomoću objektiva pokušali da naslute čime će se baviti.
„Tokom teške godine, kada su mnogi ljudi zbog pandemije sveli kontakt uživo na minimum, Viber je odgovorio na izazov i učinio digitalnu komunikaciju dinamičnijom nego ikada ranije“, kaže Ana Znamenskaja, direktorka za rast poslovanja kompanije Rakuten Viber, te dodaje:
„Ljudi traže zabavne načine da ostanu u dodiru jedni s drugima – bilo da prijateljima šalju pozdrav pomoću Objektiva s kojim liče na tigra, bilo da vizuelno pružaju podršku brendu koji vole“.
-
Pročitajte i...
Kako vam Viber može pomoći u organizaciji venčanja?
Sezona venčanja je uveliko počela, a parovi se najčešće odlučuju da sami organizuju ovaj važan dan koji označava prekretnicu u njihovim životima. Organizovanje venčanja je kompleksan proces koji zahteva istovremeno upravljanje brojnim zadacima, te podrazumeva mnogo poruka i poziva. Viber je platforma koja ide mnogo dalje od tradicionalne komunikacije i nudi brojne servise i funkcije pomoću kojih možete završiti svakodnevne obaveze, ali i organizovati posebne događaje, poput venčanja ili drugih velikih okupljanja. U nastavku Rakuten Viber donosi brojne savete kako pomoću Vibera možete držati organizaciju svog venčanja pod kontrolom, uz optimizaciju resursa:
Jeste li već odustali od novogodišnjih odluka?
Verovatno smo, kao i svakog januara, nedavno svi doneli novogodišnje odluke da u predstojećih 12 meseci postanemo najbolja verzija sebe. Međutim, neki od nas već su gotovo i zaboravili na te odluke. Ići ka zacrtanim ciljevima tokom dužeg vremenskog perioda prilično je teško – zapravo, jedini način da ne prekršite svoje novogodišnje odluke jeste da ih uopšte ni ne donosite. Ipak, ukoliko ste odlučni u tome da napravite pozitivne promene u svom životu, znajte da je Viber je vaš verni saveznik. U vezi sa tim, na Viberu ćete pronaći četiri stuba koji će vam pomoći da ostanete dosledni i učiniti vas zdravijim i srećnijim.
Idemooo Srbija: FSS lansirao zvanični Viber objektiv
Podrži srpske Orlove pomoću zvaničnog Viber objektiva Fudbalskog saveza Srbije!
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: