-
Poslednjih 5 pesama
- Idoli - Dok dobuje kisa
- Plavi orkestar - Sačuvaj zadnji ples za mene
- Crvena jabuka - Ti znaš
- Van Gogh - Andjele Moj Brate
- Nina Badrić - Ono Kad
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoRuska salata sa piletinom i kukuruzom
Isprobajte različite varijante ove fenomenalne salate, uključujući i ovu sa piletinom i kukuruzom, koja nas je sve oduševila.
Aromatični pire od celeraMožda pire od celera nije prva stvar koju ćete poželeti da pripremite kao dodatak uz vaše glavno jelo, a li ipak imajte dve stvari na umu pre nego što odustanete. Pire od celera se služi u mnogim poznatim i visoko rangiranim restoranima i savršeno se uklapa uz meso. Takođe pire od celera je definitivno zdravija verzija.
-
ZdravljeUbrzajte metabolizam uz dva začina koja možete da dodate u kafu
Uz dva začina ne samo da možete da obogatite ukus kafe, već možete i da ubrzate vaš metabolizam.
Naučnici otkrivaju: Posebna ishrana može da uspori starenje mozgaIako za sada ne postoji način da se proces starenja mozga zaustavi, moguće je usporiti njegov pad, a nova studija ukazuje na ključnu ulogu nivoa šećera u krvi u brzini starenja mozga.
-
PutovanjaNajbolje destinacije za putovanja u 2025. godini!
Dvadeset članova redakcije magazina Travel + Leisure odabralo je 50 najboljih destinacija za 2025. godinu, a mi smo sa liste izdvojili deset destinacija koje će vam sigurno biti interesantne i privlačne. I dok su neke prilično udaljene i potrebna vam je ozbiljna organizacija da ih dobro upoznate, još uvek su na listi i one koje se nalaze u Evropi i koje su idealne za produženi vikend.
Najbolje zimske destinacije u Evropi ove sezone!Magazin TimeOut kreirao je listu najboljih destinacija za zimski period. Navodi se da moežete da birate mesta od severa Finske do fantastičnih ulica Španije, pa evo gde biste sve mogli da otputujete ove zime!
-
PreporučujemoPet prirodnih načina da održite svež miris u vašem domu
Ako želite da vaš dom uvek miriše sveže i prijatno, ali želite da izbegnete sintetičke osveživače vazduha, mnogobrojna su rešenja koja možete da isprobate. Evo pet efikasnih metoda za postizanje svežeg mirisa u vašem domu...
Cimet nije samo ukusan začin – isprobajte ga i kao sredstvo za čišćenjeCimet je verovatno jedan od najpopularnijih začina na svetu, cenjen zbog svog bogatog ukusa i mirisa. Dodajemo ga raznim jelima, od slanih do slatkih, ali mnogi ne znaju da ovaj začin ima i primenu u domaćinstvu – može biti vrlo koristan za čišćenje i osvežavanje prostora.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.18 117.00 117.81 CHF 124.68 125.56 126.44 USD 110.15 110.93 111.70
-
Kako bi poznati potrošili 1 200 000 dinara?
Preostalo je još samo osam dana do završetka nagradne igre UŠĆE godina želja i prilike da svi posetioci i potrošači UŠĆE Shopping Centra postanu učesnici i potencijalni dobitnici vrednih nagrada.
22-10-2015 | 14:12 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Ušće Shopping Center promo
Glavna nagrada iznosi čak 1 200 000 dinara za godinu dana šopinga u ovom centru, a poznate ličnosti su otkrile modele kojih brendova najviše vole da nose, kao i ukoliko bi baš oni postali srećni dobitnici na šta bi potrošili ovu sumu novca.Danijela Buzurović, TV voditeljka
- Kad bih osvojila takvu nagradu odmah bih počela da pravim spisak stvari koje bih kupila najbližima. Ustvari, sve bih ih povela u šoping! Sigurno je da bih najviše potrošila u dečijim radnjama, na stvari i igračke za Nestora. -Darko Ivić, glumac
- Najviše bih trošio u radnjama sa sportskom, ali i ostalom odećom, a deo novca bi ostao i u bioskopu i snek barovima. Zaista mi nije primarno da odeća bude firmirana, već da mi lepo stoji, ali kad već pričamo o brendovima, u mom ormaru je najprisutniji adidas. -Nebojša Grnčarski, vlasnik modne agencije Select
- Najviše bih kupovao deci, jer stalno prerastaju postojeće konfekcijske brojeve, potom Dragani, a meni tek ako nešto ostane i od te velike sume - Fashion&Friends ne samo da ima najveći broj brendova, već se tu često mogu naći autentični komadi odeće. Volim da dam pare za nešto karakteristično, a takve stvari nalazim i kad svratim u Diesel, Replay, Desigual… -
Nagrade od 500, 1.000, 30.000, 90.000 i čak 1.200.000 dinara očekuju posetioce UŠĆE Shopping Centra koji se uključe u nagradnu igru "UŠĆE godina želja". Potrebno je da se do 30. oktobra obavi kupovina u iznosu od 5.000 dinara ili više, nakon čega se dobija "cep-cep" kartica. Kupac na licu mesta može da osvoji neku od instant nagrada, 500 ili 1.000 dinara za kupovinu, Mesec šopinga i platnu karticu UniCredit Banke u iznosu od 30.000 dinara, kao i nagradu Sezona šopinga u UŠĆE SC i karticu u iznosu od 90.000 dinara, koju može da iskoristi tokom tri meseca.
Oni koji ne osvoje neku od nagrada u trenutku kupovine, mogu i dalje da učestvuju u izvlačenju glavne nagrade – godinu dana šopinga u UŠĆE Shopping Centru. Srećni dobitnik glavne nagrade imaće tokom 12 meseci po 100.000 dinara na poklon kartici UniCredit Banke za kupovinu svega što poželi.
I ova jesen u UŠĆE Shopping Centru je u znaku dobre energije i poklona, a "UŠĆE godina želja" će najsrećnijem doneti radosti i u celoj 2016. -
Pročitajte i...Generacijski Jazz powered by MILKA: Seka Sablić i Mirka Vasiljević u petoj epizodi!
Podkast uživo koji okuplja naše najpoznatije glumce, pevače, muzičare, sportiste... U novoj epizodi Generacijskog Jazza powered by Milka u Ušće Shopping Centru, naše gošće će biti popularne glumice Jelisaveta Seka Sablić i Mirka Vasiljević.
Zašto srećni ljudi više kupuju online?Sreća ima veći uticaj na online kupovinu nego što mislimo. Nedavna studija pokazuje da ljudi, kada su dobro raspoloženi, imaju tendenciju da češće kliknu na reklame.
Četvrta epizoda Generacijskog Jazz-a: Jadran i Đorđe su nam poklonili veče prepuno smeha!Podkast uživo koji nosi naziv "Generacijski Jazz" održan je juče po četvrti put u Cineplexx bioskopu u Ušće šoping centru. U prethodnim epizodama imali smo priliku da se družimo sa uspešnim ljudima iz sveta glume, sporta i biznisa, a sada nam je bila čast da ugostimo naše popularne glumce Jadrana Malkoviča i Đorđa Mišinu. Dinamični duo je već imao priliku da sarađuje, a sada su nam se predstavili u nešto opuštenijoj atmosferi i publici podarili veče koje će dugo pamtiti po smehu i neverovatnoj energiji.
Kare Design Srbija obeležava 15 godina poslovanja na našem tržištuKare Design Srbija ove godine, obeležava 15 godina poslovanja na našem tržištu. Svoju filozofiju "radost življenja", šire kroz poseban pristup promocije i predstavljanja ovog nemačkog brenda i proizvođača nameštaja rasvete i dekoracije.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: