Slušate: Muzički mix

Pesma: Piloti - Zaboravljeni

Muzički mix
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Piloti - Zaboravljeni
    2. Aleksandra Radović - Ljubavi Moja
    3. Djordje Balašević - Namćor
    4. Generacija 5 - Dolazim Za 5 Minuta
    5. Petar Grašo - Voli Me
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 16. maj - 1 - Dodir noći
    2. 16. maj - 2 - Dodir noći
    3. 16. maj - 3 - Dodir noći
    4. Extra Nena - Četvrtak - Mojih 50
    5. 15. maj - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Testenina sa čeri paradajzom i belim lukom Testenina sa čeri paradajzom i belim lukom

    Ukus ovog jednostavnog jela će vas odvesti direktno u Italiju.

    Starinska pita sa borovnicama Starinska pita sa borovnicama

    Pita sa borovnicama je izuzetno sočan desert koji je očigledno nepravedno zapostavljen. Ako volite da grickate ovo voće, koje je izuzetno zdravo isprobajte ovaj recept.

  • Zdravlje
    Sedam učestalih simptoma depresije koje većina ljudi ignoriše Sedam učestalih simptoma depresije koje većina ljudi ignoriše

    Depresija je najčešći mentalni poremećaj u SAD, koji pogađa više od 18 miliona odraslih, a mnogi nikada ne traže medicinsku pomoć. Ako se ne osećate dobro, obratite pažnju na simptome.

    Zašto je dobro da grickamo celer između obroka? Zašto je dobro da grickamo celer između obroka?

    Celer podržava zdravlje srca jer sadrži jedinjenja koja snižavaju krvni pritisak i tako štite srce - kaže dijetetičarka Simon Mudu i objašnjava da bi ovo povrće trebalo češče da konzumiramo.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Putovanja
    Banje u Srbiji: Idealna vrsta odmora za one koji ne planiraju odlazak na more Banje u Srbiji: Idealna vrsta odmora za one koji ne planiraju odlazak na more

    Banje u Srbiji su poznate po svojim lekovitim svojstvima i prelepim prirodnim okruženjem. Ujedno su idealna i ekonomičnija varijanta za letnji odmor. Verovatno tri najistaknutije banje su Vrnjačka Banja, Sokobanja i Banja Koviljača jer nude mnogobrojne atrakcije i niz pogodnosti za turiste. Ako niste sigurni da bi vam odmor na moru prijao ove godine razmislite o ovim destinacijama.

    Raj za hedoniste: Posetite čarobnu Toskanu Raj za hedoniste: Posetite čarobnu Toskanu

    Ako raj zamišljate kao mesto prekriveno vinogradima i zelenim brežuljcima i maštate o najukusnojoj hrani u Italiji dok ispijate čašu fantastičnog vina, onda je Toskana mesto koje morate da posetite.

  • Preporučujemo
    Ako pravilno čuvate luk, ostaće svež i do šest meseci Ako pravilno čuvate luk, ostaće svež i do šest meseci

    Teško nam je da poverujemo da postoji osoba koja ne koristi luk kada priprema jela. Naime, luk je sigurno jedna od omiljenih namirnica i sastojak bez kojeg se mnoga jela ne mogu ni zamisliti...

    Hemijsko čišćenje u kućnim uslovima: Moguće je, a evo i kako Hemijsko čišćenje u kućnim uslovima: Moguće je, a evo i kako

    Mnogim ljudima nikada ne bi palo na pamet da je hemijsko čišćenje u kućnim uslovima moguće. Iako deluje prilično rizično, uz adekvatne savete ne postoji razlog da ne pokušate...

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.29 117.11 117.92
    CHF 118.02 118.85 119.68
    USD 107.10 107.85 108.61
  • Povezani članci
  • Piers Bradford: Radio Everyone – Radio stanice za Globalne ciljeve

    Da li radite na radiju, ili imate kontakte s ljudima koji rade? U tom slučaju bih želeo vašu pomoć da proširimo informacije o neverovatnom projektu na kojem radim. Potrebno je da se ujedini najveći mogući deo radio industrije u nekom trenutku u nedelju dana, počev od 26. septembra.




    25-09-2015 | 10:53 | Autor/Izvor: RAB Srbija

    Foto: project-radio everyone logo


    Možete li poruka da dospe do 7 milijardi ljudi za 7 dana? To je neverovatno ambiciozan cilj koji su Globalni ciljevi postavili – i mi bismo voleli da nam se pridružite.

    Ovog septembra u Ujedinjenim nacijama, 193 svetska lidera će staviti svoja imena na spisak "Globalnih ciljeva" (za Održivi razvoj). To je 17 ciljeva za ljude i za planetu, osmišljenih tako da budu ostvareni u narednih 15 godina. Jednostavan cilj naše kampanje je da ove Ciljeve učinimo "poznatim".

    Projekat je osmislio filmski režiser i učesnik brojnih kampanja, Richard Curtis. Čovek čiji talenat pokriva od Crnog Guje i Zapravo ljubav do Red Nose Day akcije za prikupljanje sredstava u organizaciji humanitarne organizacije Comic Relief i kampanje Make Powerty History (Učinimo siromaštvo prošlošću). Projekat uključuje obrazovanje, mobilne platforme, bioskop, online i verske projekte – kao i sedmodnevnu akciju pod nazivom Radio Everyone.

    Richard Curtis je iz prve ruke video kolika je korist od toga kada svet ima plan – "Ciljevi milenijumskog razvoja" (MDG) bili su spisak 8 ciljeva koje svet treba da ostvari do 2015. Postignuti su impresivni rezultati – na primer, broj ljudi koji žive u ekstremnom siromaštvu je prepolovljen, a smrtnost majki na porođaju je opala za 45%.

    Iako su oni bili osmišljeni kao plan za sve, a potpisale su ih sve zemlje članice UN, većina ljudi u svetu nikada nije čula za njih. Naravno, ako radite kao novinar ili za vladu, ili za neku nevladinu organizaciju, znate tačno o čemu se radi. Ali iz ličnog iskustva, iz pokušaja da objasnim prijateljima šta je moj posao, znam da ne postoji široko rasprostranjeno znanje o ovim ciljevima.

    To je ono što želimo da promenimo novim setom Globalnih ciljeva. Postavili smo sebi izuzetno ambiciozan cilj – da pokušamo da dopremo do svih 7 milijardi ljudi širom sveta s nekom vrstom poruke o Globalnim ciljevima. Ideja je da učinimo ciljeve što poznatijim i razumljivijim, jer ako ih ljudi prihvate smatraće svoje vođe odgovornim da ih i ostvare.

    Ako bi ciljevi bili ostvareni do 2030., mi bismo mogli da budemo, da parafraziram Richard-a, prva generacija koja će eliminisati ekstremno siromaštvo, najodlučnija generacija da prekine nejednakost i nepravdu i poslednja generacija koju će ugrožavati klimatske promene. To zvuči kao ciljevi do kojih treba da vam je stalo.


    (Foto: project- radio everyone PR)


     Zato će, od 26. septembra naš projekat imati nekoliko ambicioznih elemenata: predavanje u školama koje podržava preko 100 različitih ministarstava obrazovanja širom sveta; globalni bioskopski oglas emitovan na preko 30 različitih tržišta; tekstualna poruka koja će biti poslata na preko milijardu pretplatničkih brojeva – i naravno, nova globalna radio stanica koja će emitovati program 7  dana.

     
    Radio Everyone je sedmodnevni plan da se radio iskoristi u svim svojim oblicima da se pomogne ovim ciljevima. Emitovaće se programi koje će voditi i u kojima će učestvovati brojne svetske zvezde. Imaćemo brojne voditelje iznenađenja, od kojih će se mnogi prvi put okušati na radiju, unoseći svoje strasti (i svoje obožavatelje) do potpuno novih tema.

    Programi će živeti online, na globalgoals.org i deliće ih različiti digitalni partneri.

    Ipak, ovde je u pitanju igra brojeva! Radio Everyone mora značajno da doprinese velikom cilju od 7 milijardi. Jedini način da se približimo ostvarivanju toga jeste da se udružimo s već postojećim radio stanicama i postojećom publikom. Pozivamo stanice da postanu deo jedinstvene mreže emitera u toku 7 dana od 26. septembra, sa zajedničkom ciljem da se Globalni ciljevi učine poznatim.

    S našm partnerima podelićemo komplet koji će im pomoći da ovo ostvare: zvučni identitet stanica koji je komponovao Peter Gabriel, audio snimke svetskih zvezda koje pričaju o ciljevima, obaveštenja na 10 jezika, vodič za produkciju i paket s informacijama (takođe na 10 jezika) i najbolje momente s Global Citizen festivala. Možete čak emitovati i celokupne naše programe. I da li sam spomenuo da je sve besplatno?

    Stanice ove sadržaje mogu da koriste kako bi oživele teme ciljeva – kao i da bi napravile sopstveni sadržaj. I to mogu da urade onako kako to najviše odgovara njihovom konkretnom formatu i ciljnoj grupi. Imamo neke neverovatne partnere među emiterima i već smo prisutni u preko 43 zemlje. Ponosni smo što sarađujemo s: Deutsche Welle, WNYC iz SAD-a, Ray Power FM iz Nigerije, Big FM iz Indije, Globo u Brazilu, SABA u Južnoj Africi, Mercury Media Group u Indoneziji, RAI u Italiji i Absolute u Velikoj Britaniji.

    Ali... ovo je Radio SVI. Dobrodošle su sve radio stanice ili grupe na kojem god nivou žele da se pridruže projektu. Molim vas priključite se i posvetite se nečem jedinstvenom i ogromnom. Svi znamo koliko radio može da bude moćan, zato hajde da iskoristimo taj neverovatan medij da uradimo nešto zaista posebno. Ne skupljamo priloge. Čak ni ne vodimo kampanju. Samo obaveštavamo slušaoce radija širom sveta o postojanju ovih ciljeva i pomažemo da učinimo svet boljim mestom do 2030.

    Naš spisak partnera je neverovatan: Global Citizen organizuje koncert u Central parku, na kojem će učestvovati Coldplay i Beyonce. Wikipedia će prevesti Ciljeve na 250 jezika. One Direction su se udružili s Action/2015 za njihovu Action/ID inicijativu. Ima toliko učesnika, a svi dele isti cilj - da učinimo Ciljeve poznatim. Zašto nam se ne pridružite?

                                                                                                                                                                                        Piers Bradford,
                                                                                                                                                                                       Predsednik Radio Everyone

    Više informacija možete pronaći OVDE.

  • Pročitajte i...
    Paolu Virciju nagrada Drvo života Paolu Virciju nagrada Drvo života

    Paolo Virci, italijanski reditelj, scenarista i producent član je ovogodišnjeg stručnog žirija muzičkog i filmskog festivala Kustendorf, a u okviru programske sekcije "Retrospektiva velikana" prikazan je njegov film "Ljudski kapital". Završetak projekcije pratilo je održavanje radionice za studente, na kojoj je podelio svoja iskustva u oblastima scenaristike i režiranja, rada na pomenutom filmu. Ovo je bio i povod da proslavljenom filmskom radniku Emir Kusturica uruči nagradu "Drvo života", koju festival dodeljuje za buduće filmove.

    Naxi-beograd Kreativne letnje radionice za mlade

    Kulturni programi za omladinu Beograda nastavljaju se i ovog meseca, a akcenat se stavlja na kreativnost, ali i mogućnost da se na interesantan način iskoriste letnji dani u sprskoj prestonici, izjavio je za Beoinfo član Gradskog veća Fadilj Eminović.

    Play Media Day 03: Više od 500 učesnika Play Media Day 03: Više od 500 učesnika

    Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03, okupio je 8. juna u Banjaluci, više od 500 predstavnika medija, kompanija, kreativnih agencija, institucija, ali i mnogobrojnih studenata, koji su u Muzeju savremene umjetnosti RS pratili predavanja, radionice i panele, više od 30 svetskih, regionalnih i domaćih stručnjaka.

    Počeo treći Play Media Day u Banjaluci Počeo treći Play Media Day u Banjaluci

    Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03 počeo je danas u Banjaluci u Muzeju savremene umjetnosti RS. Oko 500 regionalnih i domaćih učesnika, kao i više od 30 predavača i panelista prisutno je na ovom događaju, koji se već mesecima s nestrpljenjem očekuje.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: