-
Poslednjih 5 pesama
- Oliver Mandić - Ljuljaj me nežno
- Oliver Dragojević - Pred tvojim vratima
- Oliver Dragojević - Teško te zaboravljam
- Željko Joksimović - Crnokosa
- Željko Joksimović - Nisam Te Zbog Lepote Voleo
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoTestenina sa čeri paradajzom i belim lukom
Ukus ovog jednostavnog jela će vas odvesti direktno u Italiju.
Starinska pita sa borovnicamaPita sa borovnicama je izuzetno sočan desert koji je očigledno nepravedno zapostavljen. Ako volite da grickate ovo voće, koje je izuzetno zdravo isprobajte ovaj recept.
-
ZdravljeSedam učestalih simptoma depresije koje većina ljudi ignoriše
Depresija je najčešći mentalni poremećaj u SAD, koji pogađa više od 18 miliona odraslih, a mnogi nikada ne traže medicinsku pomoć. Ako se ne osećate dobro, obratite pažnju na simptome.
Zašto je dobro da grickamo celer između obroka?Celer podržava zdravlje srca jer sadrži jedinjenja koja snižavaju krvni pritisak i tako štite srce - kaže dijetetičarka Simon Mudu i objašnjava da bi ovo povrće trebalo češče da konzumiramo.
-
PutovanjaBanje u Srbiji: Idealna vrsta odmora za one koji ne planiraju odlazak na more
Banje u Srbiji su poznate po svojim lekovitim svojstvima i prelepim prirodnim okruženjem. Ujedno su idealna i ekonomičnija varijanta za letnji odmor. Verovatno tri najistaknutije banje su Vrnjačka Banja, Sokobanja i Banja Koviljača jer nude mnogobrojne atrakcije i niz pogodnosti za turiste. Ako niste sigurni da bi vam odmor na moru prijao ove godine razmislite o ovim destinacijama.
Raj za hedoniste: Posetite čarobnu ToskanuAko raj zamišljate kao mesto prekriveno vinogradima i zelenim brežuljcima i maštate o najukusnojoj hrani u Italiji dok ispijate čašu fantastičnog vina, onda je Toskana mesto koje morate da posetite.
-
PreporučujemoAko pravilno čuvate luk, ostaće svež i do šest meseci
Teško nam je da poverujemo da postoji osoba koja ne koristi luk kada priprema jela. Naime, luk je sigurno jedna od omiljenih namirnica i sastojak bez kojeg se mnoga jela ne mogu ni zamisliti...
Hemijsko čišćenje u kućnim uslovima: Moguće je, a evo i kakoMnogim ljudima nikada ne bi palo na pamet da je hemijsko čišćenje u kućnim uslovima moguće. Iako deluje prilično rizično, uz adekvatne savete ne postoji razlog da ne pokušate...
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.29 117.11 117.92 CHF 118.02 118.85 119.68 USD 107.10 107.85 108.61
-
Naše reklame u svetskoj selekciji Noći Reklamoždera
Kao podršku domaćoj i regionalnoj reklamnoj industriji, tradicionalno na Noći Reklamoždera, između vrednih nagrada, dodeljuje se i jedno posebno priznanje -World tour. World tour je priznanje za one reklame i njene autore, koje su ušle u svetsku selekciju programa La Nuit des Publivores / Noć Reklamoždera i tako u okviru ovog popularnog programa proputovale više od 160 gradova sveta.
27-11-2015 | 15:57 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: SuperStar worldwide/mts Noć Reklamoždera promo
Koliki je to uspeh govori činjenica, da u reklamoteku "Jean Marie Boursicot" godišinje stigne preko 20 000 reklama iz celog sveta, da bi nešto manje od 400 koje bira isključivo Jean Marie Boursicot završile u šestočasovnom programu koji čini program svetske turneje. Ove godine, zahvaljujući predstavniku Noći Reklamoždera za Adriatica regiju-agenciji SuperStar world wide i Media Marketingu, najznačajnijem regionalnom medijskom partneru, četiri reklame su ušle u svetsku turneju, od kojih su tri iz Srbije i jedna iz Slovenije.
Ovo je veliki doprinos promociji reklamne industrije i tim povodom, na ovogodišnjoj mts Noći Reklamoždeara priznanje dobijaju:
- Beokonstruktivizam - reklama Turističke organizacije Beograd - režija Boris Miljković
- Drama u taxiju - Otelo - Jugoslovensko dramsko pozorište - agnecija McCann
- Jelen pivo - Naša stvar - agencija LeoBurnett
- ITAK - Govori ljubezen - kreativni direktor i scenarista Aljoša Bagola - agencija Pristop
-
Pročitajte i...Kara Delevinj u novoj TAG Heuer kampanji
TAG Heuer je predstavio novu reklamnu kampanju koju je snimio David Jarov, sa Karom Delevinj u glavnoj ulozi.
Ljubitelji reklama, evo kako se to radi!Mislite da je supu nemoguće zanimljivo izreklamirati? Razmislite još jednom.
Nekad i sad: Kako se menjao logo poznatih brendova?Logo je jedan od osnovnih elemenata kreiranja imidža kompanije. Jedan je i od nepogrešivih načina reklamiranja i prepoznavanja brenda u masi drugih. Ali i on nekada trpi određene promene.
Bezuslovna ljubav je pokretač svegaVerujemo da je to upravo poruka fantastične reklame koju je Allegro predstavio. Da ljubav je pokretač svega, toliki da nam i u najpoznijem dobu daje volje i snage za usavršavanjem, pokazuje i ovaj video.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: