Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Doris Dragović - To

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Doris Dragović - To
    2. Arsen i Ivana - Pamtim samo sretne dane
    3. Piloti - Okreni se
    4. Riblja čorba - Kada padne noć
    5. Toše Proeski - Igra bez granica
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Bajaga - Sreda - Mojih 50
    2. 24. april - 1 - Dodir noći
    3. 24. april - 2 - Dodir noći
    4. 24. april - 3 - Dodir noći
    5. Bajaga - Utorak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Domaći ledeni čaj Domaći ledeni čaj

    Ukusan ledeni čaj, pravo je osveženje tokom sunčanih dana.

    Salata od tune Salata od tune

    Ukusan brok, koji će vam obezbediti dovoljnu količinu proteina.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.38 118.21 119.04
    CHF 97.90 98.59 99.28
    USD 96.07 96.75 97.43
  • Kupon.rs
  • Povezani članci
  • Fashion Company otvorio 6 novih radnji

    Nova modna oaza, RAJIĆEVA Shopping centar, zahvaljujući Fashion Company, dobila je šest novih šoping odredišta u Beogradu.




    19-09-2017 | 10:29 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Fashion Company promo

     

    Must have komadi za sezonu jesen/zima 2017. nikad nisu bili bliže – jedna adresa i bezbroj mogućnosti za MIX & MATCH slagalicu.

    FASHION&FRIENDS

    Najpoznatiji multibrand koncept store na Balkanu, FASHION&FRIENDS, otvorio je svoju prvu premium prodavnicu koja se prostire na 1,000 kvadrata, sa ponudom od skoro 30 urbanih svetski poznatih brendova poput REPLAY, DIESEL, GUESS, SUPERDRY, LIU JO, MANILA GRACE, LEE, WRANGLER, STEVE MADDEN, CESARE PACIOTTI, DESIGUAL, CAMPER, CALVIN KLEIN UNDERWEAR, HILFIGER DENIM,PREMIATA, MOU, INUIKI, UGG, MUNICH i drugih.

    TOMMY HILFIGER

    Prodavnica se prostire na 166 kvadratnih metara, a njen dizajn odražava globalni prodajni koncept Tommy Hilfiger, koji spaja nasleđe brenda sa čistom, modernom završnicom i svetlom, prozračnom estetikom. Enterijer se oslanja na nautički način života – jedna od najdugovečnijih inspiracija čuvenog dizajnera. Nameštaj je načinjen od nerđajućeg čelika, orahovog drveta visokog sjaja u beloj boji, sa akcentima u prepoznatljivim nijansama iz palete brenda – crvenoj, plavoj i beloj. U ponudi nove prodavnice nalaze se jesenje muške i ženske kolekcije, aksesoar, obuća, kao i linije HILFIGER DENIM i nova TommyXGigi kolaborativna kolekcija inspirisana dizajnerovom ljubavlju prema rok muzici, uz dašak neizbežnog glamura i nostalgije.

    CALVIN KLEIN JEANS

    Ljubitelje njujorške minimalističke modne scene obradovaće vest da je CALVIN KLEIN na 123 kvadrata ponudio svoje najuspešnije jeans i underwear kolekcije. Brend koji pomera granice smelim dizajnom i provokativnim kampanjama poslednje 4 decenije, ponudio je atraktivne komade koje potpisuje modni vizionar Raf Simons.

    SCOTCH&SODA

    Holandski luxury casual brend SCOTCH&SODA na 120 kvadratnih metara ponudio je široku ponudu kolekcija Maison Scotch za dame i Scotch&Soda za muškarce. Amsterdamski šarm uz dozu pariske nonšalancije savršeni je izbor za one koji žele da budu jedinstveni, po svemu istaknuti i uvek u skladu sa vladajućim modnim trendovima. Modeli su svojevrsna oda slobodnom duhu po kojem je ova modna etiketa prepoznatljiva. Odiše radoznalošću, otvorenošću i naprednim promišljanjem. Privučeni lepotom velikog amsterdamskog Shipping Housea – spomenik globalnim istraživanjima nastao pre više od jednog veka – dizajneri su zaronili u nautičke teme i ličnosti iz zlatnog doba otkrića. Tradicionalni morski signali i inovativni printovi i paterni sa putovanja okeanima pretočeni su u kolekciju bogatu bojama kao stvorenu za istraživače novog doba.

    LEVI’S

    Američki jeans klasik koji više od jednog veka diktira trendove u casual modi na 126 kvadrata je predstavio modnu ponudu za večite buntovnike. Legendarni modeli džinsa, trucker jakna koja slavi pola veka postojanja u skladu sa potrebama i trendovima druge dekade 21 veka samo su deo ponude.

    TIMBERLAND

    Najpoznatiji američki footwear brand TIMBERLAND, tvorac legendarne kanađanke, na 90 kvadrata predstavio je poslednju generaciju enterijera ali i modele najnovije KIRI UP serije za dame, odnosno FLYROAM za muškarce.

     

  • Pročitajte i...
    Fashion Company: Poseban popust povodom Dana žena Fashion Company: Poseban popust povodom Dana žena

    Povodom Dana žena, samo u četvrtak 8. marta u prodavnicama Fashion Company omogućeno je 20% popusta na žensku kolekciju proleće/leto 2018.

    Finalno sniženje u Fashion Company radnjama Finalno sniženje u Fashion Company radnjama

    Poslednji talas sniženja u Fashion Company radnjama omogućava kupcima da do omiljenog sezonskog komada dođu po najpovoljnijim cenama.

    Fashion Company: Sezonsko sniženje do 70% Fashion Company: Sezonsko sniženje do 70%

    U prodavnicama Fashion Company počelo je sezonsko sniženje do 70% na kolekciju jesen/zima 2017. godine.

    Fashion Company: Sezonsko sniženje do 60% Fashion Company: Sezonsko sniženje do 60%

    Fashion Company za svoje kupce pripremio je sjajna sniženja.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: