-
Poslednjih 5 pesama
- Zdravko Čolić - Ti si mi u krvi
- Zdravko Čolić - Zvao sam je Emili
- Prljavo Kazalište - Mi plešemo
- Prljavo Kazalište - Ako tražiš nekoga
- Djordje Balašević - Otilia (Lakonoga)
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoTestenina sa čeri paradajzom i belim lukom
Ukus ovog jednostavnog jela će vas odvesti direktno u Italiju.
Starinska pita sa borovnicamaPita sa borovnicama je izuzetno sočan desert koji je očigledno nepravedno zapostavljen. Ako volite da grickate ovo voće, koje je izuzetno zdravo isprobajte ovaj recept.
-
ZdravljeSedam učestalih simptoma depresije koje većina ljudi ignoriše
Depresija je najčešći mentalni poremećaj u SAD, koji pogađa više od 18 miliona odraslih, a mnogi nikada ne traže medicinsku pomoć. Ako se ne osećate dobro, obratite pažnju na simptome.
Zašto je dobro da grickamo celer između obroka?Celer podržava zdravlje srca jer sadrži jedinjenja koja snižavaju krvni pritisak i tako štite srce - kaže dijetetičarka Simon Mudu i objašnjava da bi ovo povrće trebalo češče da konzumiramo.
-
PutovanjaBanje u Srbiji: Idealna vrsta odmora za one koji ne planiraju odlazak na more
Banje u Srbiji su poznate po svojim lekovitim svojstvima i prelepim prirodnim okruženjem. Ujedno su idealna i ekonomičnija varijanta za letnji odmor. Verovatno tri najistaknutije banje su Vrnjačka Banja, Sokobanja i Banja Koviljača jer nude mnogobrojne atrakcije i niz pogodnosti za turiste. Ako niste sigurni da bi vam odmor na moru prijao ove godine razmislite o ovim destinacijama.
Raj za hedoniste: Posetite čarobnu ToskanuAko raj zamišljate kao mesto prekriveno vinogradima i zelenim brežuljcima i maštate o najukusnojoj hrani u Italiji dok ispijate čašu fantastičnog vina, onda je Toskana mesto koje morate da posetite.
-
PreporučujemoAko pravilno čuvate luk, ostaće svež i do šest meseci
Teško nam je da poverujemo da postoji osoba koja ne koristi luk kada priprema jela. Naime, luk je sigurno jedna od omiljenih namirnica i sastojak bez kojeg se mnoga jela ne mogu ni zamisliti...
Hemijsko čišćenje u kućnim uslovima: Moguće je, a evo i kakoMnogim ljudima nikada ne bi palo na pamet da je hemijsko čišćenje u kućnim uslovima moguće. Iako deluje prilično rizično, uz adekvatne savete ne postoji razlog da ne pokušate...
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.29 117.11 117.92 CHF 118.02 118.85 119.68 USD 107.10 107.85 108.61
-
Deveta Brending konferencija
Iako je u poslednje vreme aktuelan pojam Influencera, istina je da istorija beleži mnoge uticajne pojedince, koji su ostavili trag na emocije, mišljenja, stavove i ponašanje čovečanstva. Neki su stvarali umetničke pravce, unapređivali nauku, zbog nekih su se vodili ratovi, ali tu su i oni zbog kojih su proizvodi prerastali u brendove. Upravo zbog toga će Istorijski muzej Bosne i Hercegovine biti savršena lokacija za devetu Brending konferenciju, najavljenu za 31. maj ove godine.
03-05-2019 | 10:55 | Autor/Izvor: Naxi media/Via Media/Brending konferencija 09
Foto: Via Media/Brending konferencija 09 promo
Slogan ovogodišnje Brending konferencije, “Hack the influence”, nije poziv za savladavanje veštine Social Media Influencing-a. Svetski stručnjaci će na ovogodišnjoj Brending konferenciji govoriti o dosta kompleksnijem pojmu “influence-a”, koji odlikuje brendove sa stavom.
Brending konferencija 9 otkriva veliku transformaciju poslovnog razmišljanja, koja leži na principu stvaranja zajedničke vrednosti između brendova i potrošača, rešavajući potrebe i izazove društva sa kojim se povezuju i grade nove vrednosti.
I ove godine će uvaženi stručnjaci i veliki predavači predstaviti ideje i načine na koje je moguće, gradeći odnos između brenda i potrošača, izgraditi upečatljiv uticaj. Biće reči i o tome kako i zašto formirati brend sa stavom i koji su rizici zauzimanja stava.
Temu "Hack the influence", svako iz svoje perspektive, publici će, između ostalih, predstaviti Mark Shayler, vlasnik kompanije APE iz Velike Britanije i izvanredan "biznis transformator", Mihnea Gheorghiu, kreativni direktor agencije Publicis Italy, buntovnik s razlogom i velikom listom osvojenih nagrada za kreativni rad, Ravid Kuperberg, osnivač i partner u kompaniji Mindscapes iz Izraela, jedan od najboljih trenera za kreativni tok misli.
U specijalnom delu programa devete Brending konferencije, u sklopu partnerstva sa prestižnim Cannes Lions festivalom, ponovo će biti proglašeni pobednici takmičenja Young Lions BiH. Ovo takmičenje održava se već treću godinu u nizu i velika je prilika za sve mlade agencijske i nezavisne profesionalce da svetskoj eliti kreativne industrije u Cannesu prezentuju svu raskoš svojih veština i talenta. Klijent za kojeg će takmičari kreirati rešenje ove godine će biti humanitarna organizacija UNICEF, a kreativno rešenje koje bude odabrano kao najbolje, pobednicima će osigurati GRAND PRIX u ukupnom iznosu od 10 000 KM.
Nije neobično da se ovakav događaj smesti u muzej, budući da je namena svakog muzeja da istakne i pred javnost izloži ono najbolje iz jednog vremena i prostora. Tako ćemo 31. maja u Istorijskom muzeju BiH, na devetoj Brending konferenciji, prisustvovati izložbi kreativne misli velikih imena marketing industrije današnjice. Izložba neće imati reprizu, a kotizacije po early bird ceni možete nabaviti odmah.
-
Pročitajte i...Predstavljen program devete Brending konferencije
Svi uspešni brendovi imaju nekoliko zajedničkih osobina. Jedna od njih, ona koja će ostati zabeležena u vremenu, svakako je uticaj koji su izvršili na potrošače, menjajući svoje poslovanje, ali i svet oko sebe na bolje. Zbog toga je "Hack the influence" slogan pod kojim organizatori devete Brending konferencije pozivaju brendove na još jedno edukativno druženje i konstruktivnu diskusiju sa svetskim, regionalnim i genijalnim umovima advertajzing industrije.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: