-
Poslednjih 5 pesama
- Poslednja igra leptira - Nataša
- Goran Karan - Kazna mi je sto te ljubim
- Djordje Balašević - Neki novi klinci
- Kiki Rahimovski - Kisa Je Padala
- Prljavo Kazalište - 17 ti je godina tek
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoRuska salata sa piletinom i kukuruzom
Isprobajte različite varijante ove fenomenalne salate, uključujući i ovu sa piletinom i kukuruzom, koja nas je sve oduševila.
Aromatični pire od celeraMožda pire od celera nije prva stvar koju ćete poželeti da pripremite kao dodatak uz vaše glavno jelo, a li ipak imajte dve stvari na umu pre nego što odustanete. Pire od celera se služi u mnogim poznatim i visoko rangiranim restoranima i savršeno se uklapa uz meso. Takođe pire od celera je definitivno zdravija verzija.
-
ZdravljeUbrzajte metabolizam uz dva začina koja možete da dodate u kafu
Uz dva začina ne samo da možete da obogatite ukus kafe, već možete i da ubrzate vaš metabolizam.
Naučnici otkrivaju: Posebna ishrana može da uspori starenje mozgaIako za sada ne postoji način da se proces starenja mozga zaustavi, moguće je usporiti njegov pad, a nova studija ukazuje na ključnu ulogu nivoa šećera u krvi u brzini starenja mozga.
-
PutovanjaNajbolje destinacije za putovanja u 2025. godini!
Dvadeset članova redakcije magazina Travel + Leisure odabralo je 50 najboljih destinacija za 2025. godinu, a mi smo sa liste izdvojili deset destinacija koje će vam sigurno biti interesantne i privlačne. I dok su neke prilično udaljene i potrebna vam je ozbiljna organizacija da ih dobro upoznate, još uvek su na listi i one koje se nalaze u Evropi i koje su idealne za produženi vikend.
Najbolje zimske destinacije u Evropi ove sezone!Magazin TimeOut kreirao je listu najboljih destinacija za zimski period. Navodi se da moežete da birate mesta od severa Finske do fantastičnih ulica Španije, pa evo gde biste sve mogli da otputujete ove zime!
-
PreporučujemoPet prirodnih načina da održite svež miris u vašem domu
Ako želite da vaš dom uvek miriše sveže i prijatno, ali želite da izbegnete sintetičke osveživače vazduha, mnogobrojna su rešenja koja možete da isprobate. Evo pet efikasnih metoda za postizanje svežeg mirisa u vašem domu...
Cimet nije samo ukusan začin – isprobajte ga i kao sredstvo za čišćenjeCimet je verovatno jedan od najpopularnijih začina na svetu, cenjen zbog svog bogatog ukusa i mirisa. Dodajemo ga raznim jelima, od slanih do slatkih, ali mnogi ne znaju da ovaj začin ima i primenu u domaćinstvu – može biti vrlo koristan za čišćenje i osvežavanje prostora.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.18 117.00 117.81 CHF 124.68 125.56 126.44 USD 110.15 110.93 111.70
-
Zvezde podržale novi Guess White koncept
Zaljubljenici u globalno popularni brand Guess, zahvaljujući generalnom distributeru brenda FASHION COMPANY, mogu svoje odevne komade birati u novom redizajniranom ambijentu u okviru Ušće shopping centra.
18-04-2016 | 15:11 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Fashion Company promo
Američki modni klasik GUESS je u UŠĆE Shopping centru predstavio novi koncept radnji i kolekciju proleće/leto 2016. godine. Na specijalnom VIP koktelu, uz muziku DJ Nade i defile modela agencije FOX, okupio se veliki broj poznatih ličnosti među kojima su glumci Viktor Savić, Aleksandar Radojičić, Jelena Gavrilović, pevačice Ana Stanić i Sara Jo, voditeljke Nina Lečić i Suzana Mančić, dizajner i novinar Boško Jakovljević, supermodel Tamara Paunović, urednik magazina STORY, Nemanja Pajić, urednica magazina GLORIA, Sanja Purić i prvi čovek srpskog Harper’s bazaar-a, Petar Janošević. Muzičko-modna poslastica večeri bio je nastup mlade pop zvezde Nevene Božović, koja je u odevnoj kombinaciji GUESS otpevala svoj poslednji veliki hit.
o kolekciji:
Guess vidi leto kao opušteni miks pastelnih boja kojim vladaju tropski dezeni i cvetni uzorci. Kultna ženstvenost, karakteristična za najseksipilniji brand, budi urođenu senzualnost i zaigranu prirodu istinske Guess žene. Modna igra Guess accessories kolekcije donosi odlične torbe nježnih pastelnih nijansi i jednostavnog dizajna dok su vrhunske štikle apsolutni must-have za najseksipilniji look do sada.
O radnji:
Generalni distributer brenda GUESS za Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju i Hrvatsku, Fashion Company, otvorila je novu renoviranu GUESS prodavnicu u UŠĆE Shopping centru u Beogradu. Na 200m² popularni američki brend predsavlja novi white concept koji donosi svež pristup prezentacije garderobe, obuće i aksesoara omogućivši potrošačima da na što brži i kvalitetniji način donesu odluku o modnoj kupovini. Promena koncepta rezultat je angažovanja novog CEO kompanije Victor Herere, nekadašnjeg glavnog čoveka Inditeks grupe za Aziju (Zara, Massimo Dutti itd). U ponudi prodavnice pored GUESS jeans linije biće i prva MARCIANO kolekcija, ali i znatno bolji asortiman muške garderobe i obuće. Prodavnica se nalazi na prvom spratu UŠĆE Shopping centra. -
Pročitajte i...Fashion&Friends slavi 15 godina postojanja novom kampanjom
Vodeći multibrend koncept zakoračio je u novu sezonu impresivnom modnom pričom, kojom obeležava petnaest godina postojanja na regionalnoj modnoj sceni. Najnovija kampanja, snimljena za kolekciju proleće/leto 2022, vodi nas na jug Španije gde su među kulisama očaravajućeg kompleksa La Muralla Roja nastale fotografije koje navode na maštanje o večnom letu.
Izložba "Žene: Vek promene" uz zanimljiv prateći programIzložba fotografija društva National Geographic “Žene: Vek promene”, koja se održava u Beogradu u beogradskim šoping centrima od 4. do 18. marta ima za cilj da u toku meseca kada se obeležava praznik posvećen ženama podseti publiku u Srbiji na pravo značenje 8. marta, pruži osvrt na poziciju žena u modernom društvu i podari inspiraciju za promene. Izložba “Žene: Vek promene” pokazaće nam slikom na koji način se menjao položaj žene kroz vreme, a dvonedeljnu postavku pratiće i bogat program radionica, seminara, panel diskusija organizovanih u saradnji sa Centrom za biopolitičku edukaciju. Deo pratećeg programa je i tematski mini-festival dokumentarnih filmova kanala National Geographic, koji će se emitovati u Cineplexx bioskopima. Svi programi su besplatni, a pošto je broj mesta ograničen zainteresovani bi trebalo da se prijave na društvenim profilima odgovarajućih tržnih centara.
Blossoming Beauty: Nova KIKO Milano kolekcija najavljuje prolećno buđenjeUhvatiti savršen momenat u kome sve oživljava polazna je ideja koju su kreatori planetarno poznatog make up brenda KIKO MILANO utkali u svaki proizvod nove kolekcije Blossoming Beauty.
Trussardi: Novi brend u prodavnicama Fashion&FriendsLuksuzna modna kuća Trussardi postala je deo probrane selekcije svetskih brendova u regionalnom multibrend konceptu Fashion&Friends.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: