-
Poslednjih 5 pesama
- Moby Dick - Nostalgija
- Parni Valjak - Ponovo
- Poslednja igra leptira - Grudi Balkanske
- Jelena Tomašević - Okeani
- Flamingosi - Sa tobom bilo gde
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoRuska salata sa piletinom i kukuruzom
Isprobajte različite varijante ove fenomenalne salate, uključujući i ovu sa piletinom i kukuruzom, koja nas je sve oduševila.
Aromatični pire od celeraMožda pire od celera nije prva stvar koju ćete poželeti da pripremite kao dodatak uz vaše glavno jelo, a li ipak imajte dve stvari na umu pre nego što odustanete. Pire od celera se služi u mnogim poznatim i visoko rangiranim restoranima i savršeno se uklapa uz meso. Takođe pire od celera je definitivno zdravija verzija.
-
ZdravljeUbrzajte metabolizam uz dva začina koja možete da dodate u kafu
Uz dva začina ne samo da možete da obogatite ukus kafe, već možete i da ubrzate vaš metabolizam.
Naučnici otkrivaju: Posebna ishrana može da uspori starenje mozgaIako za sada ne postoji način da se proces starenja mozga zaustavi, moguće je usporiti njegov pad, a nova studija ukazuje na ključnu ulogu nivoa šećera u krvi u brzini starenja mozga.
-
PutovanjaNajbolje destinacije za putovanja u 2025. godini!
Dvadeset članova redakcije magazina Travel + Leisure odabralo je 50 najboljih destinacija za 2025. godinu, a mi smo sa liste izdvojili deset destinacija koje će vam sigurno biti interesantne i privlačne. I dok su neke prilično udaljene i potrebna vam je ozbiljna organizacija da ih dobro upoznate, još uvek su na listi i one koje se nalaze u Evropi i koje su idealne za produženi vikend.
Najbolje zimske destinacije u Evropi ove sezone!Magazin TimeOut kreirao je listu najboljih destinacija za zimski period. Navodi se da moežete da birate mesta od severa Finske do fantastičnih ulica Španije, pa evo gde biste sve mogli da otputujete ove zime!
-
PreporučujemoPet prirodnih načina da održite svež miris u vašem domu
Ako želite da vaš dom uvek miriše sveže i prijatno, ali želite da izbegnete sintetičke osveživače vazduha, mnogobrojna su rešenja koja možete da isprobate. Evo pet efikasnih metoda za postizanje svežeg mirisa u vašem domu...
Cimet nije samo ukusan začin – isprobajte ga i kao sredstvo za čišćenjeCimet je verovatno jedan od najpopularnijih začina na svetu, cenjen zbog svog bogatog ukusa i mirisa. Dodajemo ga raznim jelima, od slanih do slatkih, ali mnogi ne znaju da ovaj začin ima i primenu u domaćinstvu – može biti vrlo koristan za čišćenje i osvežavanje prostora.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.18 117.00 117.82 CHF 125.10 125.98 126.86 USD 110.96 111.75 112.53
-
Osma Brending konferencija u Sarajevu
Pored dolaska Karima Rašida, jednog od najboljih svetskih industrijskih dizajnera, agencija Via Media najavila je još mnogo interesantnih gostiju i tema u okviru ovogodišnje Brending konferencije.
16-05-2018 | 14:58 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Bigstock- kasto
Ove godine dali su sebi zadatak da otkriju najbolje načine kako preoblikovati brend i adaptirati ga svim promenama, koje se sve brže dešavaju na lokalnom i globalnom tržištu. U tu svrhu, u goste su pozvali svetske stručnjake, koji će sa učesnicima konferencije podeliti svoje najnovije spoznaje. Tako će svi prisutni imati priliku čuti Borisa Nemšića u zanimljivom 1 na 1 razgovoru, koji će s njim voditi Amela Odobašić, rukovodilac Sektora za odnose s javnošću Regulatorne agencije za komunikacije BiH. Teme razgovora biće lokalni i regionalni trendovi u telekomunikacijama, te promene poslovnih modela, koje dolaze usled uticaja digitalizacije.Svoja iskustva podelće i David Balfour, višestruko nagrađivani vizionar i jedan od top 100 najuticajnijih ljudi u industriji kada je u pitanju iskustveni marketing.
Direktno nakon druženja sa svetskim guruima marketinga (Seth Godin, Robin Sharma) u Sarajevo stiže Lenja Faraguna. U regiji, ali i šire, poznata je kao "mama" modernog marketinga, a u okviru svoje online akademije podučava o preoblikovanju marketinga u "marCAREting". Osnovna teza njenog učenja je ljudski odnos i briga, prvo za sebe, a onda i za klijente.
Na pitanja šta potrošač želi i zašto su neke kampanje jednostavno uspešnije od drugih, odgovor će dati Dalibor Šumiga, istraživač najdublje skrivenih istina naše podsvesti. Dalibor je specijalista za bihevioralni marketing i neuromarketing, a to znači da u laboratoriji agencije Promosapiens kreira napredne aplikacije koje skupa s ostalim neuromarketinškim metodama omogućuju merenje podsvesnih reakcija na različite marketinške podražaje. U Domu mladih, učesnici će imati priliku da vide demonstraciju u kojoj se kombinuju EEG, Eye Tracking i Facial Coding tehnologije.
Iz Slovenije, dolazi Maja Pak, direktorka Turističke zajednice Slovenija. Maja će objasniti kako uspešno preoblikovati brend zemlje i komunikaciju njenih turističkih potencijala, koristeći snagu digitalnih medija.
Među učesnicima naći će se i Davor Bruketa, jedan od najkreativnijih agencijskih direktora naše regije.
Partneri konferencije, brendovi već posvećeni oblikovanju našeg boljeg okruženja, su kompanije MarketMakers, ASA Banka, Orbico, Delimano, Courtyard by Marriott, Toyota, Nescafe, Viber, Yves Saint Laurent, Manpower, Sarajevski kiseljak, Foreign Investors Council i HTC, te medijske kuće Al Jazeera Balkans, BHRT, FTV, PRVA TV, ATV, Pink BH, Hayat TV, TV 1, Face TV, Klix.ba, Dnevnik.hr, Source.ba, Dnevni list, Marketing mreža, Akta.ba, RSG radio, Advertiser Serbia, Bljesak.info, Marketing Magazin, Dnevno.hr, Business magazine, Fokus.ba, Banjaluka.com, Lider Media, Plan B, Gracija magazin, Naxi radio, FPS Media, Media Res, Pentagram, Europlakat, Margo, SCC, Faktor, i Top FM.
Brending konferencija održaće se u Sarajevu 1. juna.
-
Pročitajte i...„GORI“: Izložba Stefana Gajića, najmlađeg advertajzing kreativnog direktora u regionu
Kako izgleda kada viralni postovi sa društvenih mreža i marketinške kampanje postanu deo umetničke instalacije saznaćemo u periodu od 12. do 15. septembra. Do tog trenutka deluje da nas visoke temperature pripremaju za izložbu koja će da "GORI".
Slobodna zona Junior: Dokumentarne priče mladih o važnim društvenim pitanjimaU okviru projekta Naše razlike su naša snaga od danas je pokrenuta onlajn platforma na kojoj se nalaze kratke dokumentarne priče o snagama, problemima i pitanjima koja se tiču različitih manjinskih grupa, društvene raznolikosti i multikulturalizma. Dvanaest dokumentarnih ostvarenja pripremili su mladi autori i autorke uzrasta od 15 do 26 godina iz različitih delova Srbije, koji su prethodno pohađali Kamp angažovanog filma u okviru istog projekta.
Proslavite rođendan interneta i uštedite i do 560€ za školovanje na InternetAcademyDvadeset devetog oktobra 1969. godine u 22:30 u laboratoriji na Univerzitetu u Kaliforniji, prva elektronska poruka poslata je sa jednog kompjutera na drugi. Nije bilo reči o nekom inspirativnom ispisu. I tadašnji programeri su bili pragmatični. Pokušali su da otkucaju reč „login”, ali je sistem pao nakon „o”. Upravo to „lo” je označilo rođenje interneta kakvim ga danas poznajemo, te se stoga svake godine, počev od 2005, na ovaj dan slavi Dan interneta. Datum se obeležava i u Srbiji.
Dan nauke: Konferencija o klimatskim promenamaOvogodišnji nacionalni Dan nauke, 10. jul, obeležiće konferencija koju Centar za promociju nauke organizuje u Narodnoj skupštini, a čije su centralne teme klimatske promene, kvalitet vode i vazduha i obnovljivi izvori energije.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: