-
Poslednjih 5 pesama
- Film - Sjećam se prvog poljupca
- Zana - Kum
- Zdravko Čolić - Pamuk
- Valentino - Skloni se sa moga prozora
- Toše Proeski - Bože, brani je od zla
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoRuska salata sa piletinom i kukuruzom
Isprobajte različite varijante ove fenomenalne salate, uključujući i ovu sa piletinom i kukuruzom, koja nas je sve oduševila.
Aromatični pire od celeraMožda pire od celera nije prva stvar koju ćete poželeti da pripremite kao dodatak uz vaše glavno jelo, a li ipak imajte dve stvari na umu pre nego što odustanete. Pire od celera se služi u mnogim poznatim i visoko rangiranim restoranima i savršeno se uklapa uz meso. Takođe pire od celera je definitivno zdravija verzija.
-
ZdravljeUbrzajte metabolizam uz dva začina koja možete da dodate u kafu
Uz dva začina ne samo da možete da obogatite ukus kafe, već možete i da ubrzate vaš metabolizam.
Naučnici otkrivaju: Posebna ishrana može da uspori starenje mozgaIako za sada ne postoji način da se proces starenja mozga zaustavi, moguće je usporiti njegov pad, a nova studija ukazuje na ključnu ulogu nivoa šećera u krvi u brzini starenja mozga.
-
PutovanjaNajbolje destinacije za putovanja u 2025. godini!
Dvadeset članova redakcije magazina Travel + Leisure odabralo je 50 najboljih destinacija za 2025. godinu, a mi smo sa liste izdvojili deset destinacija koje će vam sigurno biti interesantne i privlačne. I dok su neke prilično udaljene i potrebna vam je ozbiljna organizacija da ih dobro upoznate, još uvek su na listi i one koje se nalaze u Evropi i koje su idealne za produženi vikend.
Najbolje zimske destinacije u Evropi ove sezone!Magazin TimeOut kreirao je listu najboljih destinacija za zimski period. Navodi se da moežete da birate mesta od severa Finske do fantastičnih ulica Španije, pa evo gde biste sve mogli da otputujete ove zime!
-
PreporučujemoPet prirodnih načina da održite svež miris u vašem domu
Ako želite da vaš dom uvek miriše sveže i prijatno, ali želite da izbegnete sintetičke osveživače vazduha, mnogobrojna su rešenja koja možete da isprobate. Evo pet efikasnih metoda za postizanje svežeg mirisa u vašem domu...
Cimet nije samo ukusan začin – isprobajte ga i kao sredstvo za čišćenjeCimet je verovatno jedan od najpopularnijih začina na svetu, cenjen zbog svog bogatog ukusa i mirisa. Dodajemo ga raznim jelima, od slanih do slatkih, ali mnogi ne znaju da ovaj začin ima i primenu u domaćinstvu – može biti vrlo koristan za čišćenje i osvežavanje prostora.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.18 117.00 117.81 CHF 124.68 125.56 126.44 USD 110.15 110.93 111.70
-
Grand prom oglašivač godine
Udruženje ekonomskih propagandista Srbije je ove godine ustanovio novu nagradu Oglašivač godine koju je dobila kompanija Grand prom sa ukupno 13 osvojenih nagrada.
25-12-2015 | 13:20 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Grand promo-Pristop PR
Na ovogodišnjoj svečanoj dodeli priznanja u oblasti tržišnih komunikacija, pored tradicionalnih priznanja prvi put je dodeljeno i priznanja za najuspešnijeg oglašivača godine, koju je sa najviše osvojenih bodova dobio Grand Prom.
- Iza svakog uspeha kompanije stoje ljudi. Nagrade koje smo osvojili su najbolji dokaz da zajednički entuzijazam, pozitivna energija, kreativnost i pažljivo planirana strategija uvek pobeđuju. Ponosni smo na ovakav rezutat i na sve saradnike – izjavio je Andrej Bele, generalni direktor za strateško područje kafa, Atlantic Grupe.Grand Prom, kao deo strateškog područja kafa Atlantic Grupe, osvojio je 13 nagrada: tri zlatne – kampanja kreirana za direktnu komunikaciju za projekat Aroma mature (agencija Srebrn Tuš), za kreiranje nove robne marke - Grand Black’n’Easy kafa nove generacije (agencija IDEA Plus), za kreiranje vizuelnog identiteta Grand Black’n’Easy kafa nove generacije (agencija IDEA Plus); četiri srebrne: za društveno odogovornu Pr kampanju - Dan komšija – na kafi kod kneginje Ljubice brenda (agencije Srebrn Tuš i Pristop), za event projekat brand/proizvod/usluga - Grand Black’n’Easy kafa nove generacije (agencija IDEA Plus), za integrisanu kampanju u kategoriji bezalkoholnih pića - Grand Black’n’Easy kafa nove generacije (IDEA Plus) i TV spot - Grand Black’n’Easy kafa nove generacije (IDEA Plus) i 6 bronzanih: za integrisanu kampanju kultura i edukacija Dan komšija – na kafi kod kneginje Ljubice (Pristop i Srebrn Tuš), za print - Grand kafa – Jedan krug oko šoljice (FCB Afirma), za outdoor Grand kafa – Jedan krug oko šoljice (FCB Afirma), za integrisanu kampanju u kategoriji bezalkoholnih pića Grand kafa – Jedan krug oko šoljice (FCB Afirma), za promociju na mestu prodaje Grand de Luxe – Fly Vision police (Srebrn Tuš) i za ambalažu i industrijski dizajn - Grand Black’n’Easy kafa nove generacije (IDEA Plus).
-
Pročitajte i...„GORI“: Izložba Stefana Gajića, najmlađeg advertajzing kreativnog direktora u regionu
Kako izgleda kada viralni postovi sa društvenih mreža i marketinške kampanje postanu deo umetničke instalacije saznaćemo u periodu od 12. do 15. septembra. Do tog trenutka deluje da nas visoke temperature pripremaju za izložbu koja će da "GORI".
Zakuvaj Pravu žensku priču i osvoji put u ParizGrand kafa predstavlja interesantnu nagradnu igru za svoje konzumente.
Novo Grand Aroma pakovanje: PRAVA ŽENSKA PRIČAGrand Aroma je ovih dana izašla u grad, sasvim drugačija.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: