Slušate: Dan sa Danijelom Milošević

Pesma: Zdravko Čolić - Ljubavnici

Dan sa Danijelom Milošević
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Zdravko Čolić - Ljubavnici
    2. Goca Tržan - Stoperka
    3. Bijelo dugme - Dozivjeti Stotu
    4. Gibonni - Zedjam
    5. Ana Stanić - Suncan dan
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Neša Galija - Četvrtak - Mojih 50
    2. 20. novembar - 1 - Dodir noći
    3. 20. novembar - 2 - Dodir noći
    4. 20. novembar - 3 - Dodir noći
    5. Neša Galija - Sreda - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Ruska salata sa piletinom i kukuruzom Ruska salata sa piletinom i kukuruzom

    Isprobajte različite varijante ove fenomenalne salate, uključujući i ovu sa piletinom i kukuruzom, koja nas je sve oduševila.

    Aromatični pire od celera Aromatični pire od celera

    Možda pire od celera nije prva stvar koju ćete poželeti da pripremite kao dodatak uz vaše glavno jelo, a li ipak imajte dve stvari na umu pre nego što odustanete. Pire od celera se služi u mnogim poznatim i visoko rangiranim restoranima i savršeno se uklapa uz meso. Takođe pire od celera je definitivno zdravija verzija.

  • Zdravlje
    Ubrzajte metabolizam uz dva začina koja možete da dodate u kafu Ubrzajte metabolizam uz dva začina koja možete da dodate u kafu

    Uz dva začina ne samo da možete da obogatite ukus kafe, već možete i da ubrzate vaš metabolizam.

    Naučnici otkrivaju: Posebna ishrana može da uspori starenje mozga Naučnici otkrivaju: Posebna ishrana može da uspori starenje mozga

    Iako za sada ne postoji način da se proces starenja mozga zaustavi, moguće je usporiti njegov pad, a nova studija ukazuje na ključnu ulogu nivoa šećera u krvi u brzini starenja mozga.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Putovanja
    Najbolje destinacije za putovanja u 2025. godini! Najbolje destinacije za putovanja u 2025. godini!

    Dvadeset članova redakcije magazina Travel + Leisure odabralo je 50 najboljih destinacija za 2025. godinu, a mi smo sa liste izdvojili deset destinacija koje će vam sigurno biti interesantne i privlačne. I dok su neke prilično udaljene i potrebna vam je ozbiljna organizacija da ih dobro upoznate, još uvek su na listi i one koje se nalaze u Evropi i koje su idealne za produženi vikend.

    Najbolje zimske destinacije u Evropi ove sezone! Najbolje zimske destinacije u Evropi ove sezone!

    Magazin TimeOut kreirao je listu najboljih destinacija za zimski period. Navodi se da moežete da birate mesta od severa Finske do fantastičnih ulica Španije, pa evo gde biste sve mogli da otputujete ove zime!

  • Preporučujemo
    Pet prirodnih načina da održite svež miris u vašem domu Pet prirodnih načina da održite svež miris u vašem domu

    Ako želite da vaš dom uvek miriše sveže i prijatno, ali želite da izbegnete sintetičke osveživače vazduha, mnogobrojna su rešenja koja možete da isprobate. Evo pet efikasnih metoda za postizanje svežeg mirisa u vašem domu...

    Cimet nije samo ukusan začin – isprobajte ga i kao sredstvo za čišćenje Cimet nije samo ukusan začin – isprobajte ga i kao sredstvo za čišćenje

    Cimet je verovatno jedan od najpopularnijih začina na svetu, cenjen zbog svog bogatog ukusa i mirisa. Dodajemo ga raznim jelima, od slanih do slatkih, ali mnogi ne znaju da ovaj začin ima i primenu u domaćinstvu – može biti vrlo koristan za čišćenje i osvežavanje prostora.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.18 117.00 117.82
    CHF 125.10 125.98 126.86
    USD 110.96 111.75 112.53
  • Povezani članci
  • Deveta Brending konferencija

    Iako je u poslednje vreme aktuelan pojam Influencera, istina je da istorija beleži mnoge uticajne pojedince, koji su ostavili trag na emocije, mišljenja, stavove i ponašanje čovečanstva. Neki su stvarali umetničke pravce, unapređivali nauku, zbog nekih su se vodili ratovi, ali tu su i oni zbog kojih su proizvodi prerastali u brendove. Upravo zbog toga će Istorijski muzej Bosne i Hercegovine biti savršena lokacija za devetu Brending konferenciju, najavljenu za 31. maj ove godine.




    03-05-2019 | 10:55 | Autor/Izvor: Naxi media/Via Media/Brending konferencija 09

    Foto: Via Media/Brending konferencija 09 promo

     

    Slogan ovogodišnje Brending konferencije, “Hack the influence”, nije poziv za savladavanje veštine Social Media Influencing-a. Svetski stručnjaci će na ovogodišnjoj Brending konferenciji govoriti o dosta kompleksnijem pojmu “influence-a”, koji odlikuje brendove sa stavom.

    Brending konferencija 9 otkriva veliku transformaciju poslovnog razmišljanja, koja leži na principu stvaranja zajedničke vrednosti između brendova i potrošača, rešavajući potrebe i izazove društva sa kojim se povezuju i grade nove vrednosti.

    I ove godine će uvaženi stručnjaci i veliki predavači predstaviti ideje i načine na koje je moguće, gradeći odnos između brenda i potrošača, izgraditi upečatljiv uticaj. Biće reči i o tome kako i zašto formirati brend sa stavom i koji su rizici zauzimanja stava.

    Temu "Hack the influence", svako iz svoje perspektive, publici će, između ostalih, predstaviti Mark Shayler, vlasnik kompanije APE iz Velike Britanije i izvanredan "biznis transformator", Mihnea Gheorghiu, kreativni direktor agencije Publicis Italy, buntovnik s razlogom i velikom listom osvojenih nagrada za kreativni rad, Ravid Kuperberg, osnivač i partner u kompaniji Mindscapes iz Izraela, jedan od najboljih trenera za kreativni tok misli.

    U specijalnom delu programa devete Brending konferencije, u sklopu partnerstva sa prestižnim Cannes Lions festivalom, ponovo će biti proglašeni pobednici takmičenja Young Lions BiH. Ovo takmičenje održava se već treću godinu u nizu i velika je prilika za sve mlade agencijske i nezavisne profesionalce da svetskoj eliti kreativne industrije u Cannesu prezentuju svu raskoš svojih veština i talenta. Klijent za kojeg će takmičari kreirati rešenje ove godine će biti humanitarna organizacija UNICEF, a kreativno rešenje koje bude odabrano kao najbolje, pobednicima će osigurati GRAND PRIX u ukupnom iznosu od 10 000 KM.

    Nije neobično da se ovakav događaj smesti u muzej, budući da je namena svakog muzeja da istakne i pred javnost izloži ono najbolje iz jednog vremena i prostora. Tako ćemo 31. maja u Istorijskom muzeju BiH, na devetoj Brending konferenciji, prisustvovati izložbi kreativne misli velikih imena marketing industrije današnjice. Izložba neće imati reprizu, a kotizacije po early bird ceni možete nabaviti odmah.

  • Pročitajte i...
    konferencija-naxi Predstavljen program devete Brending konferencije

    Svi uspešni brendovi imaju nekoliko zajedničkih osobina. Jedna od njih, ona koja će ostati zabeležena u vremenu, svakako je uticaj koji su izvršili na potrošače, menjajući svoje poslovanje, ali i svet oko sebe na bolje. Zbog toga je "Hack the influence" slogan pod kojim organizatori devete Brending konferencije pozivaju brendove na još jedno edukativno druženje i konstruktivnu diskusiju sa svetskim, regionalnim i genijalnim umovima advertajzing industrije.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: