Slušate: Popodne sa Milošem Lazićem

Pesma: Boris Novković - Elois

Popodne sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Boris Novković - Elois
    2. Poslednja igra leptira - Slicuge
    3. Viktorija - Rat i mir
    4. Goca Tržan - Haljina
    5. Boris Rezak - Pokora
  • Beograd Uzivo
  • Beogradski festival igre
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 15. januar - 1 - Dodir noći
    2. 15. januar - 2 - Dodir noći
    3. 15. januar - 3 - Dodir noći
    4. Goran Sultanović - Ponedeljak - Mojih 50
    5. 12. januar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Kesten pire Kesten pire

    Napravite kesten pire i ukrasite ga šlagom.

    Sufle od čokolade Sufle od čokolade

    Obradujte sebe neodoljivim čokoladnim desertom.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.54 118.37 119.20
    CHF 99.37 100.07 100.77
    USD 95.81 96.49 97.16
  • Kupon.rs
  • Povezani članci
  • Viktorija Bekam predstavlja sportsku kolekciju

    Ikona modnog dizajna Viktorija Bekam udružila je snage sa poznatim brendom Reebok, pa će krajem 2018. godine predstaviti sportsku kolekciju koja ima za cilj da motiviše žene da budu najbolja verzija sebe.




    10-11-2017 | 11:07 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: magicinfoto - bigstock


    Globalni fitness i lifestyle brend Reebok najavio je partnerstvo sa modnom ikonom Viktorijom Bekam. Čuvena britanska dizajnerka pridružiće se rastućoj zajednici ostvarenih žena u okviru brenda Reebok – pored Arijane Grande, Điđi Hadid, Ali Reisman, Tejane Tejlor i ostalih – sa ciljem da zajedno pomere granice dugoročne misije brenda u osnaživanju žena da budu najbolja verzija sebe. Ovo dugoročno partnerstvo sada će biti obogaćeno novom odvažnom Reebok x Viktorija Bekam kolekcijom.  

    Kao neko ko postavlja standarde u modi, Viktorija Bekam je poznata po dizajnu koji simboliše  moć i snagu. Reebok, takođe, deli svoju posvećenost kroz dugogodišnju tradiciju isticanja žena u prvi plan, vodeći računa o ženskom fitnes pokretu još od 1980-ih godina. U isto vreme Reebok nastavlja da pomera granice svojim smelim partnerstvima i marketinškim kampanjama, kao i kreiranjem proizvoda inovativnog dizajna.

    Reebok x Viktorija Bekam kolekcija biće predstavljena krajem 2018. u okviru Reebok Innovation Collective. Reč je o inicijativi brenda koja se fokusira na razvoj obuće i odeće koja donosi novu generaciju udobnosti, koncepcijski dizajn i modele zasnovane na inovativnim tehnologijama. U potrazi za ostvarivanjem vrhunskog napretka, dosadašnja partnerstva pozicionirala su Reebok u prvi plan mode i tehnologije, i to zahvaljujući saradnji sa priznatim dizajnerskim kućama poput Cottweiler and Vetements do kompanije David Clark.

     

    A post shared by Reebok Srbija (@reeboksrbija) on


    - Kao brend, mi smo u potrazi za partnerom koja nije samo uticajna žena, već osoba koja istinski želi da promera granice”, istakla je Corinna Werkle, zamenik predsednika sektora „Ženske inicijative“ u brendu Reebok. „Nema boljeg primera za sve te vrednosti od Viktorije. Ona je istinski vizionar, sa stalnom željom da podrži žene da budu najbolja verzija sebe. Ta namera se posebno vidi u njenom dizajnu, koji nastavlja da pomera standarde modne industrije iz sezone u sezonu. S nestrpljenjem čekamo da pokažemo kako će izgledati naša linija - rekla je Werkle.

    - Posebno sam uzbuđena zbog ovog partnerstva koje je zasnovano na zajedničkim vrednostima. Uvek sam zagovarala podsticanje vere u žene, a upravo je Reebok prednjačio sa takvim porukama decenijama unazad. Prilika da promenim tradicionalno poimanje fitnes garderobe u smislu modnog dizajna je nešto što sam oduvek želela da uradim. Volim da nosim sportsku odeću i veoma sam srećna što ću sa brendom Reebok učestvovati u ovako dinamičnom partnerstvu - istakla je Viktorija.

    Za više informacija, posetite www.reebok.rs/victoria-beckham, ili zapratite @Reebok and @VictoriaBeckham.

  • Pročitajte i...
    Ove zvezde su nosile Dior na dodeli Zlatnog Globusa Ove zvezde su nosile Dior na dodeli Zlatnog Globusa

    Iako je ovogodišnja svečana dodela Zlatnog Globusa bila u znaku crne boje, na crvenom tepihu moglo se videti pregršt interesantnih kreacija. Revije ovog tipa odličan su način da poznati prošetaju u kreacijama proslavljenih modnih kuća, a ove godine Dior je ponelo nekoliko zvezda "A" liste.

    Nova Carolina Herrera 212 VIP kampanja Nova Carolina Herrera 212 VIP kampanja

    Mirisna nota CH 212 VIP dobila je novi video spot koji poziva na zabavu.

    Aristokrata među dizajnerima Aristokrata među dizajnerima

    Mladi dizajner IGOR JAGYCH prikazao je svoju prvu kolekciju za jesen-zimu Blue blood u okviru modne manifestacije BAFE i svojim nastupom izazvao opštu euforiju.

    Monnalisa: Brend za devojčice Monnalisa: Brend za devojčice

    Sinoć je održana modna revija na kojoj je beogradskoj publici predstavljen proslavljeni dečiji modni brend Monnalisa.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: